קבלת הפנים הערבית למתיישבים היהודים בירושלים: ירי זיקוקים ואבנים • צפו

קבוצה של יהודים נכנסה ביום חמישי למתחמי מגורים חדשים בשכונת סילוואן במזרח ירושלים, ומיד בלילה הראשון התקבלו על ידי ערביי המקום ביידויי אבנים וירי של זיקוקים • "זאת התוצאה של כבילת ידי המשטרה במשך שנים על ידי ראש ממשלת ישראל"

לילה סוער בשכונת סילוואן במזרח העיר ירושלים: במשך זמן רב יידו ערבים אבנים וירו זיקוקים לעבר הבתים החדשים אליהם נכנסו ביממה האחרונה להתגורר עוד 15 משפחות יהודיות.

סגן ראש העיר ירושלים אריה קינג פרסם תיעוד מהמקום וכתב: "במרחק 500 מטר מהכותל המערבי, בשיפולי הר הזיתים, ממשיכי דרכו של הנאצי המוסלמי, המופתי חאג' אמין אל-חוסייני ימ"ש, ביצעו פעולת טרור מתואמת ומשולבת על יהודים שגרים בכפר התימנים".

"זאת התוצאה של כבילת ידי המשטרה במשך שנים על ידי ראש ממשלת ישראל שלא מאפשר למשטרה לפעול בחופשיות כלפי המוסלנאצים שבירושלים, אותם מוסלמים שבחרו להמשיך את דרכם של היטלר ואל-חוסייני ימ"ש", כתב קינג שהוסיף: "הגיע הזמן למדיניות משטרתית חד משמעית של לירות על מנת להרוג את מחבלים שמאיימים על חיי אדם".

15 המשפחות היהודיות נכנסו אל ארבעה מתחמי התישבות שונים אשר נרכשו על ידי עמותת עטרת כהנים והניפו דגלי ישראל על בתיהם. המשפחות מצטרפות ל-22 משפחות יהודיות המתגוררות בשכונת התימנים שבכפר ולעוד 100 משפחות המתגוררות בשכונת מעלה הזיתים.

לא רק הערבים מתנגדים ליישוב היהודים בעיר ירושלים, גם בארגון השמאל "שלום עכשיו" מסרו כי "זו לא רק פרובוקציה שפוגעת במרקם החיים העדין בירושלים ומגדילה את החיכוך ואת האלימות, אלא מכה קשה לסיכוי לשלום. המתנחלים ממשיכים לנסות לשנות את המרחב הציבורי במזרח ירושלים ולהפוך אותו ליהודי וישראלי עד שיהיה קשה מאוד להגיע לפשרה של שתי בירות לשתי מדינות בירושלים".

"מדובר בהתנחלות חדשה גדולה מאוד, עם פוטנציאל לעשרות מתנחלים באזור שעד כה לא היו בו מתנחלים. בשנים האחרונות הצליחו מתנחלים להרחיב באופן משמעותי את הנוכחות הישראלית בלב סילוואן מתוך מטרה לחבר בין נקודות ההתנחלות מהעיר העתיקה, דרך ואדי חילווה, בטן אלהווא לכיוון ראס אל-עמוד והר הזיתים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה לאות שמחה על האכלוס החדש

כל אחד שיגור במקום שמיועד לו!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture