Flash90

הרמטכ"ל: "פעולותיו של צה"ל במזה"ת אינן נסתרות מעיניי האויבים – נפעל בעוצמה"

בנאום שנשא הבוקר כוכבי אמר כי "בזכות פעילויות מבצעיות מתוחכמות, השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו אזרחי מדינת ישראל. כוכבי התייחס לנעדרים והשבויים ואמר, "מתחייבים לעשות כל מאמץ כדי שישובו אליכם ולארצנו. המאמצים בנושא מתקיימים ונעשים"

במהלך נאום שנשא הבוקר (ראשון) הרמטכ"ל אביב כוכבי בטקס ההצדעה לנופלי מערכות ישראל בירושלים, אמר כי "בזכות פעילויות מבצעיות מתוחכמות, השנה החולפת הייתה אחת השנים הבטוחות ביותר שידעו אזרחי מדינת ישראל. נמשיך לפעול בעוצמה ובשיקול דעת, בנחישות ובאחריות, זאת על מנת להבטיח את ביטחון מדינת ישראל".

בצל המתיחות מול איראן, אמר כוכבי: "פעולותיו של צה"ל במזרח התיכון אינן נסתרות מעיניי האויבים. הם רואים את היכולות ושוקלים את צעדי הזהירות. בזכות פעולות מורכבות השנה החולפת הייתה אחת הבטוחות ביותר שידעו אזרחי המדינה. נמשיך לפעול בעוצמה ובשיקול דעת, בנחישות ובאחריות, כל זאת על מנת להבטיח את ביטחון מדינת ישראל ועל מנת שלא יתווסף שם נוסף לאבני ההיכל".

הרמטכ"ל כוכבי התייחס בנאומו גם לאירועים הביטחוניים האחרונים: "הזיכרון ליווה אותנו גם עתה, כשהתאמנו את מתווה האימונים ללחימה כנגד צבאות טרור. שיפרנו את יכולות המודיעין, הגדלנו את היקף המטרות ומחסני התחמושת הולכים ומתמלאים. המאמץ העיקרי של בניין הכוח מכוון לשיפור הכושר ההתקפי של צה"ל בכלל ושל יחידות הקצה בפרט".

הרמטכ"ל כוכבי התייחס גם למשפחות השבויים והנעדרים, ואמר כי "מתחייבים לעשות כל מאמץ כדי שישובו אליכם ולארצנו. המאמצים בנושא מתקיימים ונעשים כפי שראוי, בצנעה מאחורי הקלעים". בנוסף לכוכבי, בטקס השתתפו גם המפכ"ל קובי שבתאי, ראש המוסד יוסי כהן, ראש השב"כ נדב ארגמן ונציבת שב"ס קטי פרי.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו