סטילס: קובי גדעון/ לע"מ

בזמן נאום נתניהו אלמן התפרץ לעברו: "בלי פוליטיקה – איפה היית 40 שנה?"

נתניהו הזכיר את הממשלה הבאה שתקום בטקס לנפגעי פעולות האיבה ואמר כי "אחת ההחלטות הראשונות שתובא בפני הממשלה הבאה שתקום תהיה התקדמות בהליך התכנון של היכל ההנצחה המיוחד לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל". אלמן התפרץ לדבריו: "בלי פוליטיקה"

תקרית חריגה התרחשה היום (רביעי) בזמן נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בטקס הזיכרון לחללי פעולות האיבה בהר הרצל בירושלים כאשר ראש הממשלה נתניהו אמר כי מיד עם הקמת הממשלה הבאה הוא יפעל להקים את היכל הזיכרון לחללים שנפגעו בפיגועים ובפעולות איבה. אחד המשתתפים בטקס התפרץ לדבריו של ראש הממשלה וצעק לעברו: "בלי פוליטיקה".

נתניהו אמר בפתח נאומו כי "אחת ההחלטות הראשונות שתובא בפני הממשלה הבאה שתקום תהיה התקדמות בהליך התכנון של היכל ההנצחה המיוחד לנפגעי פעולות האיבה בהר הרצל". האזרח, עזיז צרפי, התפרץ בטקס הזיכרון הממלכתי המתקיים בירושלם, שכל את אשתו מרים הי"ד בפיגוע בקו 405 בשנת תשמ"ט, התפרץ לדבריו וצעק: "איפה היית 40 שנה? בלי פוליטיקה". נתניהו השיב לו: "בלי פוליטיקה".

ראש הממשלה אמר בנאומו בטקס האזכרה הממלכתי לחללי פעולות האיבה בארץ ובחו״ל בהר הרצל, "אני מבקש לפתוח בבשורה חשובה: אנחנו מתקדמים מאוד בהליך התכנוני של היכל הנצחה המיוחד לנפגעי פעולות האיבה – כאן, בהר הרצל. ממשלת ישראל, ארגון נפגעי הטרור והביטוח הלאומי מחויבים למשימה החשובה הזאת – ואנחנו נגשים אותה. זאת תהיה אחת ההחלטות הראשונות שתובא לאישור הממשלה הבאה שתקום במדינת ישראל. דמותם של חללי הטרור תיחקק בכותלי ההיכל, ומעל לכל היא תיחקק בלבבות העם".

נתניהו הוסיף: "170 שנה, כך מלמד לוח הזיכרון מאחוריי, 170 שנה עומד עם ישראל מול מתקפות טרור של בני עוולה, המבקשים לעקור אותנו ממולדתנו. 170 שנה של חללי חרב, שמונפת עלינו ביד זדונית ושגזלה מאיתנו אלפי דמויות מופלאות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד פעם משתמשים בדם של אלו שנהרגו על קידוש ה'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו