Flash90

פרופ' איתמר גרוטו: "הקורונה מאחורינו? אין לדעת, אולי היא לפנינו"

מי שהיה בכיר במשרד הבריאות אומר כי "אפשר לומר שאנחנו בהפוגה ארוכה מהמגפה", אבל לא שהקורונה מאחורינו • עם זאת ציין כי רואים ירידה ממושכת בתחלואה – לכן בשלב הזה אפשר לשחרר חלק גדול מהמגבלות

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, פרופסור איתמר גרוטו, התייחס היום (שישי) לשורת ההקלות שתחל משבוע הבא בהגבלות הקורונה, כולל בין היתר הסרת החובה לעטות מסכה במרחב הציבורי.

בריאיון לרן בנימיני בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב אמר גרוטו: "אפשר לומר שאנחנו נמצאים בהפוגה ארוכה מהמגפה, רואים ירידה ממושכת בתחלואה – לכן בשלב הזה אפשר לשחרר חלק גדול מהמגבלות ולחזור לשגרה".

"כמובן שאנחנו לא יודעים אם לא תהיה חזרה בשנה הבאה. אי אפשר לדעת אם הקורונה ממש מאחורינו, אולי היא מלפנינו – לא יודעים אם לא תהיה חזרה בשנה הבאה", הוסיף גרוטו.

הוא התייחס לאפשרות של זריקת קורונה שלישית כעבור שנה מהמנה השנייה: "אם נראה וריאנט שונה, יכול להיות שזה יהפוך להיות כמו שפעת – כל שנה נצטרך לקבל מנת חיסון נוספת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה אתה חייב לבאס קצת אופטימיות!!!

פרופסור ברוטו בן אדם פסימי
לא שמענו אותו אומר ברוך השם
זה הגאוה

מה לא מובן, ייתכן מאוד שאנחנו לפני הקורונה, השאלה היא רק האם יקום ממשלה או לא, במידה ויקום ממשלה אזי הקורונה מאחורינו, ובאם לא, שכולם ידעו לא לומר שלא ידענו "הקרונה לפנינו", תלוי רק איך קוראים להקורונה…. שכל אחד ינחש לעצמו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו