Hadas Parush/Flash90

אסון בצפון: בן 31 מבני ברק טבע למוות במעיין עין ג'ונס

בבריכת עין ג'ונס הממוקמת סמוך לחמת גדר נמשה מהמים גבר בן 31 תושב בני ברק כשהוא מחוסר הכרה. הצוות הרפואי שהגיע למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירה

סמוך לחמת גדר בבריכת עין ג'ונס גבר בן 31 תושב בני ברק נמשה מן המים כשהוא מחוסר הכרה. הצוות הרפואי שהגיע למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו במקום. חוקרי משטרת ישראל הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה לקביעת נסיבות המוות.

ממד"א נמסר כי בשעה 11:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על טביעה בעין ג'ונס. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר. בהמשך עדכנו כי לאחר פעולות החייאה ממושכות, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של הגבר.

מהמשטרה נמסר: "סמוך לחמת גדר בבריכת עין ג'ונס גבר בן 31 תושב בני ברק נמשה מן המים כשהוא מחוסר הכרה. הצוות הרפואי שהגיע למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו במקום. חוקרי משטרת ישראל הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה לקביעת נסיבות המוות".

חובש רפואת חירום במד"א מאיר סרגה סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל גבר ששכב על שפת המעיין כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה לאחר ששהה מספר דקות מתחת למים. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה ממושכות שבסופן לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו