בוליביה: עוד בכיר בממשלה נעצר בחשד להפרת סמכויות בפרשיית אסטרייכר

כפי שדווח היום כאן ב JDN בני משפחת אסטרייכר אמרו בראיון ל JDN שמהלכים אלו של מעצר בכירים בהתעללות ובהתערבות בתיקו של אביהם מתוך הפרת סמכויות בוטה, מקרבות את השחרור של אביהם

בדקות אלו מגיעה הידיעה שהיא בעצם הבשורה מבוליביה על מעצר שר בכיר בממשלה המואשם בהפרת סמכויות בעניינו של אסטרייכר, דבר שיכול לפעול לטובת ר' יעקב, כעת מגיעה הבשורה על כך שנעצר עוד בכיר בממשלת בוליביה המכהן כסגן תובע בממשלה, החשוד אף הוא בהפרת סמכויות.

קרא עוד:

[postim]

השר המכהן כסגן התובע במדינה Gustavo Cespedes נעצר בדקות האחרונות אף הוא בחשד שהוא עזר לאדם שנעצר אמר למכור את שדות האורז שעל כל זה מואשם ר' יעקב בהלבנת הון ברכישה של שדות האורז.

כמו כן נמשכת בימים אלו החקירה נגד השופט  Zenon Rodriguez שהוא השוהה בחקירות בגין כך הלפני כשנה הוא שחרר את ר' יעקב מהכלא בתמורת ערבות בסך 14,500 אלף דולר ולאחר שש ימים אמר לר' יעקב שהשחרור בוטל והחזירו אותו למעצר.

כפי שדווח היום כאן ב JDN בני משפחת אסטרייכר אמרו בראיון ל JDN שמהלכים אלו של מעצר בכירים בהתעללות ובהתערבות בתיקו של אביהם מתוך הפרת סמכויות בוטה, מקרבות את השחרור של אביהם, והם ממשיכים לצפות בתקווה מהולה בעצב.

בראיון לעיתונאים חשף ר' יעקב אסטרייכר בעצמו שהתובע הכללי הגיע לספר לו לאחר המעצר הראשון אתמול שהולכים להתבצע עוד ועוד מעצרים, וכפי שאנו שומעים עכשיו על עוד מעצרים.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו ושיחררו של יעקב יהודה בן שיינדל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו