שער שכם, אילוסטרציה. צילום: Yonatan Sindel/Flash90

טרור הרשתות החברתיות נמשך: ערבי שפך קפה רותח על פניו של יהודי ונעצר

מדוברות המשטרה נמסר כי, בהמשך לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו נראה חשוד שופך קפה רותח לפניו של עובר אורח בשער שכם שבירושלים, לפני זמן קצר עצרו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ושוטרי מחוז ירושלים את החשוד במעשה כשהוא בביתו של סבתו

הבוקר (שני) הופץ סרטון ברשתות החברתיות בו נראה צעיר ערבי מתקרב ליהודי, שופך כוס קפה על פניו ונמלט בריצה. המקרה התרחש בשער שכם וכוחות המשטרה תפסו את החשוד לאחר שנמלט מהמקום.

מדוברות המשטרה נמסר כי, בהמשך לסרטון שהופץ ברשתות החברתיות ובו נראה חשוד שופך קפה רותח לפניו של עובר אורח בשער שכם שבירושלים, לפני זמן קצר עצרו לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל ושוטרי מחוז ירושלים את החשוד במעשה כשהוא בביתו של סבתו בעיסאוויה שבמזרח העיר לאחר שנמלט מהמקום.

עוד נמסר כי, מיד לאחר האירוע עצרו כוחות מג"ב המוצבים בגזרת שער שכם 2 מהחשודים שככל הנראה לקחו חלק באירוע ותיעוד אותו וכבר היום נסגר המעגל וגם החשוד המרכזי נעצר. 3 החשודים (2 קטינים ובגיר תושבי העיר העתיקה) נעצרו לחקירת משטרה.

במשטרה מסרו כי, "במשטרה ובמג"ב רואים בחומרה את אירועי האלימות האחרונים שעולים לרשתות החברתיות ויעשו הכל ובכל האמצעים שעומדים לרשותם בכדי לאתר את העבריינים ולהעמידם לדין".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו