Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שאמר כי הם בדרך לאופוזיציה: מיקי זוהר מבהיר – "לא נוותר בקלות"

מיקי זוהר כתב כי "על אף הקשיים, בע״ה אמשיך לעשות הכל כדי לסייע לליכוד ולראש הממשלה יחד עם השותפות שלנו, כדי לצלוח את המאבקים הקרובים בכנסת. ייקח כמה זמן שייקח, בע״ה ננצח". דבריו מגיעים לאחר שאמש אמר כי הם הפנימו שהם ומפלגות הימין הולכות לאופוזיציה

חבר הכנסת מיקי זוהר כתב הבוקר (שלישי) כי למרות הקשיים הם לא יוותרו בקלות. דבריו מגיעים לאחר שאמש אמר בוועדה המסדרת כי הם הפנימו שהם הולכים לאופוזיציה.

בחשבונו האישי בטוויטר כתב מיקי זוהר, "חבריי לימין. גם אם קשה, אנחנו ממשיכים להילחם על הדרך שלנו ולא מוותרים להם כל כך בקלות".

עוד כתב זוהר, "על אף הקשיים, בע״ה אמשיך לעשות הכל כדי לסייע לליכוד ולראש הממשלה יחד עם השותפות שלנו, כדי לצלוח את המאבקים הקרובים בכנסת. ייקח כמה זמן שייקח, בע״ה ננצח. אני מודה לכולם על הודעות התמיכה".

כזכור, ח"כ מיקי זוהר, יו"ר הוועדה המסדרת, אמר אמש בדיון הוועדה: "לפי המסתמן אנחנו הולכים לאופוזיציה ונתניהו יהיה יו"ר האופוזיציה. אנחנו נלך בראש מורם לאופוזיציה אבל תאמינו לי, לא יהיה לכם קל איתי". את הדברים אמר ח"כ זוהר שעות בודדות אחרי ההפסד הדרמטי של הליכוד בכנסת בהצבעה על הרכב הוועדה המסדרת.

ח"כ זוהר פנה לחברי המפלגות שבגוש שמתנגד לנתניהו והביע תמיהה איך יוכלו לממש את העקרונות שלהם בממשלה שבראשה יעמוד לכאורה נפתלי בנט, ושהפערים האידאולוגיים בה עמוקים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו