David Cohen/Flash90

עבאס על 'טרור הרשתות החברתיות': "פסול בעיניי – אפעל להפסיק את זה"

עבאס ציין כי אין קשר בין ההצבעה על הוועדה להצבעות שיהיו שיבואו אחריה. "אנחנו לא מנתקים קו עם אף אחד. נלך עם מי שיבוא לקראתנו. לא ניהלנו משא ומתן קואליציוני - אלא מגעים על הוועדה המסדרת". עבאס אף גינה את ההצקות נגד חרדים

יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, אמר הבוקר (שלישי) כי מפלגתו לא נמצאת בכיסו של אף גוש. בריאיון לרשת ב' אמר עבאס כי התמיכה שהעניקה סיעתו אתמול היא לא לגוש ספציפי.

"תמכנו בעצמנו ושמרנו לנו את הזכות להיות לשון מאזניים. אנחנו לא בכיס של גוש השינוי או נתניהו אלא בכיס של החברה הערבית. לא נסכים להיות שק חבטות או נושא להסתה ועלילות דם והאשמות שווא".

עבאס ציין כי אין קשר בין ההצבעה על הוועדה להצבעות שיהיו שיבואו אחריה. "אנחנו לא מנתקים קו עם אף אחד. אין פה נטייה, נלך עם מי שיבוא לקראתנו. לא ניהלנו משא ומתן קואליציוני – אלא מגעים על הוועדה המסדרת. זו לא החלטה אסטרטגית. לכל הצבעה השיקול שלה. לא הכרענו אם להצטרף לגוש אחד".

עבאס הוסיף כי "כל מה שדרשנו בחודשים האחרונים – להיות שותפים בהחלטות הממשלה, במיוחד בנוגע לחברה הערבית. ההחלטה שנפלה היא תוצאה של מערכת שיקולים, אחת ממנה היא הישיבה עם לפיד, אבל זה לא העיקר. אנחנו מחנה עצמאי. מה שהובטח לנו לא מכריע את הכף – כל האופציות על השולחן".

בתוך כך, בראיון ל-103FM נשאל עבאס לגבי טרור הרשתות החברתיות של צעירים ערביים כנגד חרדים ואמר, "פסול בעיניי ואני גיניתי את זה, גם ערבים נגד יהודים וגם יהודים נגד ערבים. אני לא רק אקרא, אני אפעל כדי להפסיק את זה. אני רוצה להדגיש כל פעולה שאנחנו עושים, כל ביקור עם מי שלא יהיה בארץ ומחוצה לה – מטרתו להשיג את החזון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו