בדרך לממשלת לפיד? ‏יו

Yonatan Sindel/FLASH90

בדרך לממשלת שמאל? גפני צפוי להיפגש עם לפיד; ליצמן: "לא מחייב אותי ואת אגו״י"

בכיר בלשכתו של חה"כ אישר ל'חדשות JDN' את הדיווח לפיו יו"ר יהדות התורה צפוי להיפגש עם יו"ר יש עתיד ככל הנראה בתחילת השבוע הבא. זאת למרות שרק הבוקר הצהיר גפני כי מפלגתו תלך לאופוזיציה במקרה שנתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה, "אם הליכוד ילכו לאופוזיציה – נלך לאופוזיציה", אמר

‏יו"ר יהדות התורה, משה גפני ויו"ר יש עתיד, ‎יאיר לפיד, החליטו להיפגש בהמשך השבוע או בתחילת השבוע הבא, כך הודיעו היום (שלישי) גורמים בסביבת ראשי המפלגות. בכיר בלשכתו של חה"כ גפני אישר ל'חדשות JDN' את דבר הפגישה.

בתוך כך, יו"ר אגודת ישראל, שר השיכון יעקב ליצמן התייחס לפגישה הצפויה ואמר בועידת איגוד התאגידים באילת: “הרב גפני הוא יו”ר הרשימה וזכותו לפגוש כל אחד, אך זה לא מחייב אותי ואת אגו״י". לדברי ליצמן, "אצלנו המועצת מחליטה ולא נשב עם לפיד ולא עם ליברמן בשום צורה וגם גפני יודע זאת כי גם הוא הודיע שנלך רק עם נתניהו כולל לאופוזיציה. לדעתי נלך לבחירות חמישיות".

כאמור, בכיר בלשכתו של חה"כ אישר ל'חדשות JDN' את הדיווח, זאת למרות שרק הבוקר הצהיר גפני כי מפלגתו תלך לאופוזיציה במקרה ראש הממשלה בנימין נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה.

את הדברים אמר גפני הבוקר כאשר התייחס לתבוסה של ראש הממשלה נתניהו אתמול בהצבעה בכנסת זאת לאחר שמפלגת רע"מ הצביעה יחד עם גוש מתנגדי נתניהו. יו"ר יהדות התורה אמר כי "בנט לא ביקש שנצטרף לממשלה עם לפיד, אם הליכוד ילכו לאופוזיציה – נלך לאופוזיציה".

"היה ברור מראש, שלגבי ההרכב של הוועדה המסדרת – מי שיקבל יותר יהיה הגוש שהולך נגד נתניהו", הוסיף ואמר יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני בראיון. גפני הוסיף, "אם היו מעדכנים את מנסור עבאס, כמו שנהגנו הרבה שנים, התוצאה הייתה שונה. זאת הייתה תקלה, לא מפלה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כנראה שמדינת ישראל תמיד מנסה לחקות את אהר״ב כמו שהם זרקו הנשיא עם כ״כ השיגים גם אנחנו ….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו