Miriam Alster/Flash90

לפיד בתגובה להודעת הליכוד: "ממשלת אחדות – הדבר היחיד שימנע בחירות"

לפיד הגיב להודעת הליכוד נגד בנט ואמר כי, "אם תוקם ממשלת אחדות ישראלית, בה אנשים הגונים פועלים לטובת המדינה ולא לטובת עצמם, היא תהיה פטריוטית, יציבה ויעילה, ותגן על האינטרסים של אזרחי ישראל ופרנסתם הרבה יותר טוב מכל נאשם בפלילים"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בתגובה להודעת הליכוד בה התקיפו את יו"ר ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט: "ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות".

בהודעתו אמר לפיד, "אם תוקם ממשלת אחדות ישראלית, בה אנשים הגונים פועלים לטובת המדינה ולא לטובת עצמם, היא תהיה פטריוטית, יציבה ויעילה, ותגן על האינטרסים של אזרחי ישראל ופרנסתם הרבה יותר טוב מכל נאשם בפלילים שעסוק רק בהישרדות אישית".

"ממשלת אחדות ישראלית היא הדבר היחיד שיכול למנוע בחירות חמישיות ולא הטריקים והשטיקים של נתניהו שאין כבר אדם אחד שמאמין לו או להבטחותיו הריקות".

כזכור, מוקדם יותר היום תקפו בליכוד את בנט ואמרו כי הוא דוהר לממשלת שמאל, "ממשלת השמאל המשותקת של בנט תקרוס תוך חודשים ספורים ותביא לפיזור הכנסת ולבחירות כלליות חמישיות. היא לא תוכל לעמוד אפילו יום אחד מול הלחצים הבינלאומיים נגד ההתיישבות וחיילי צה״ל והמירוץ להסכמים מסוכנים עם איראן. היא אפילו לא תוכל לקדם רפורמה אחת של הימין", אמרו בליכוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו