אסון בעיראק: מכל חמצן התפוצץ, עשרות חולי קורונה נהרגו בשריפה • צפו

לפחות 82 בני אדם נספו בשריפה שפרצה בבית חולים בבגדאד שבו מטופלים חולי קורונה, בעקבות פיצוץ של מיכל חמצן. בעיראק הכריזו על שלושה ימי אבל בעקבות האסון, וישראל שלחה תנחומים לעם העיראקי • ראש הממשלה: "תקרית כזאת היא עדות להזנחה"

לפחות 82 בני אדם נספו בשריפה שפרצה הלילה (ראשון) בבית חולים בבגדאד שבו מטופלים חולי קורונה. עשרות נוספים נפצעו בשריפה, שלפי הדיווחים פרצה בעקבות תאונה שבה התפוצץ מכל חמצן. בעיראק הכריזו על שלושה ימי אבל בעקבות האסון.

עדי ראיה סיפרו כי אנשים קפצו מהחלונות כדי לברוח מהאש שהתפשטה במהירות. חלק ממשפחות הקורבנות היו בבית החולים שעות אחרי כיבוי השריפה, אחרי שלא הצליחו לאתר אותם במקום אחר. במקביל מפגינים יצאו לרחובות בגדאד ודרשו לפטר את שר הבריאות בעקבות האסון והמחדל.

ראש ממשלת עיראק, מוסטפא אל-כאזימי, קרא לחקירה מידית: "תקרית כזאת היא עדות להזנחה ולכן אני מורה על חקירה מידית ועל מעצר מנהל בית החולים וראשי הביטחון והתחזוקה עד שנזהה את האחראים להזנחה הזאת ונעמיד אותם לדין".

בישראל שלחו תנחומים לעם העיראקי בעקבות האסון. בדף טוויטר של משרד החוץ בשפה הערבית נכתב: "תנחומים למשפחות הקורבנות והחלמה מהירה לחולים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה נראה לכםבית חולים לחולי קורונה? אף אחד שם לא ממוגן וכו' וכו'.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture