Yonatan Sindel/Flash90

הערבים חגגו ניצחון: מפכ"ל המשטרה הורה להסיר את המחסומים שהוקמו בשער שכם

בתום היערכות ביטחונית ושיח עם מנהיגים מקומיים החליט מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי להסיר את הגדרות שהוצבו בטריבונה בשער שכם. במקביל, מאות ממשיכים להפגין במקום וקוראים קריאות שמחה לאחר ההחלטה. בן גביר: "ההתקפלות תעלה בדם רב"

לאחר היערכות ביטחונית ושיח עם מנהיגים מקומיים החליט מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי להסיר את המחסומים שהוקמו בשער שכם שבירושלים. זאת, לאחר כמה ימים ברציפות בהם נערכו עימותים אלימים במקום בין ערביי מזרח ירושלים וכוחות המשטרה. במקביל, מאות ממשיכים להפגין במקום וקוראים קריאות שמחה לאחר ההחלטה.

מאות צעירים ערבים שנמצאים במקום פתחו ב"חגיגות ניצחון". המשטרה כרזה לאותם צעירים בערבית להפסיק לחגוג בכיכר. הם ציינו כי זה מקום מכובד וקדוש וציינו כי אנשים לא מגיעים להתפלל בגלל שפוחדים ממה שקורה במקום בימים האחרונים. מיד לאחר כריזת השוטרים רבים מהצעירים עזבו את המדרגות והתפזרו.

בתגובה להחלטת מפכ"ל המשטרה לאפשר לפורעים להסיר הגדרות בשער שכם מוסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר כי "החלטת מפכ"ל המשטרה לאפשר לפורעים בשער שכם ניצחון בהסרת הגדרות היא התקפלות מבישה ופגיעה קשה בריבונות הישראלית. ידע כל פורע חוק כי מדינת ישראל מתרפסת ונכנעת אם יבצע מעשי לינץ ביהודים. ממשלת ישראל ומשטרת ירושלים נכנעו הערב לאלימות והתקפלו – ההתקפלות הזאת עוד תעלה לנו בדם רב".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הגיב על הסרת המחסומים באזור שער שכם ואמר כי: יותר מידי פעמים מדינת ישראל משדרת חולשה, נכנעת לטרור ולאלימות ולוקה כפליים. מי שבורח מהטרור, הטרור רודף אחריו. אלו חוקי המשחק במזרח התיכון".

עוד אמר סמוטריץ', "יש לגדוע את ההתפרעויות הערביות בירושלים ולמצות את הדין בחומרה המירבית עם המפגעים ולא להיכנע לדרישותיהם ובכך לשחוק את ההרתעה הישראלית ולהעביר מסר של חולשה לאויבינו מסביב. הצעד של מפכ"ל המשטרה מגיע לאחר ימים של מתיחות קשה בירושלים בין צעירים ערבים ליהודים, בעיקר באזור שער שכם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הרשימה היחידה שבאמת אכפת לה

אינני מזדהה עם בן גביר וסמוטריץ בהשקפתם הכללית . אבל בהסרת המחסומים הם צודקים ! זו התקפלות מבישה ופחדנית ! זה לאבד את כח ההרתאה ! זה כמו לכרוע על הברכיים וללקק להם את כפות הרגליים ! זה ברור מזמין את ההתפרעויות הבאות ! פוי !!!!!!!!!

ועוד מעט יזדעזעו פה שוב על כמה נערים בבני ברק שנקמו בכמה ערבים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו