צילום: דוברות 'צוות הצלה'

תאונה קשה סמוך לביתר עילית: רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב

התאונה הקשה בין רוכב אופנוע לרכב פרטי התרחשה בכביש 375 סמוך לביתר עילית. כוחות החירום בהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע בן 27 ופינו לבי"ח שערי צדק 2 נשים במצב קל. חובש שהיה בזירה: "הנפגע אשר היה לכוד מתחת לרכב סבל מפגיעה רב מערכתית"

תאונת דרכים קשה התרחשה היום (חמישי) בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עילית. כוחות החירום בהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע בן 27 ופינו לבי"ח שערי צדק 2 נשים במצב קל.

ממד"א נמסר: "בשעה 18:33 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין רוכב אופנוע לרכב פרטי בכביש 375 סמוך לביתר עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותו של רוכב האופנוע, גבר בן 27 ומפנים לבי"ח שערי צדק 2 נשים במצב קל".

פראמדיק מד"א אראלי לוי סיפר: "הגענו למקום התאונה וראינו את רוכב האופנוע לכוד מתחת לרכב הפרטי. לאחר פעולות חילוץ ממושכות של הכיבוי, ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום. 2 נשים מהרכב הפרטי טופלו במקום ופונו לבי"ח כשמצבן קל".

חיים משי זהב ובני בלוי מתנדבי 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע מוסיפים: "כשהגענו למקום נמצא רוכב אופנוע כבן 30 שככה"נ החליק והתנגש ברכב שנסע בנתיב הנגדי. הנפגע אשר היה לכוד מתחת לרכב סבל מפגיעה רב מערכתית, בסיוע כוחות כב"ה חילצנו אותו והענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל פעולות החייאה יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו