אלפים תקועים במירון – מ' התחבורה: 400 אוטובוסים ריקים ממתינים למשטרה

דיווחים שמגיעים מהשטח מספרים על אלפים רבים שעדיין תקועים על ההר כשבמשך שעות לא מגיעים לקחת אותם מהאזור. במשרד התחבורה אומרים הבוקר כי העמידו לרשות הציבור 21 רכבות פינוי וכ-400 אוטובוסים ממתינים לפינוי הציר ע״י המשטרה בכדי לקחת את העולים מהאזור

09:57 תיעוד אווירי מחדר המצב של משרד התחבורה במירון כעת: אחרוני הנוסעים מהחניונים עושים דרכם הביתה בשיירה של מאות אוטובוסים שמתקדמים באיטיות עקב חסימות הצירים של המשטרה.

בעקבות אירוע קריסת המרפסת ומחשש לשלום הציבור הורה מפקד מחוז הצפון במשטרה על עצירה מוחלטת של התחבורה ואיסור כניסה להר מירון. בהמשך הכריזה המשטרה כי על כל השוהים בהר לעזוב את ההר. אלא שדיווחים שמגיעים מהשטח מספרים על אלפים רבים שעדיין תקועים על ההר כשבמשך שעות לא מגיעים לקחת אותם מהאזור.

במשרד התחבורה אומרים הבוקר כי העמידו לרשות הציבור 21 רכבות פינוי הערוכות להשיב אלפים רבים לבתיהם. ובנוסף, נכון לרגע זה, כ-400 אוטובוסים ריקים ממתינים לפינוי הציר ע״י המשטרה.

דובר המשטרה אלי לוי דיבר על התופעה שרבים מהממתינים החליטו לחזור להר: "מכל פינה שאני מסתכל – אפשר לראות אנשים, בעיקר צעירים, שעושים את הדרך חזרה אל הר מירון. כרגע ההחלטה היא לא לפנות אנשים בכוח, אלא להתמקד בהסברה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture