עיריית בני ברק פתחה חמ

עיריית בני ברק פתחה חמ"ל חירום ורווחה לסיוע ולתמיכה במשפחות האסון

מנהלי מחלקית החירום, הרווחה, השירות הפסיכולוגי וצוות לשכת ראש העיר, נערכים להעניק סיוע למשפחות הנפגעים והנספים באסון הנורא. "החמ"ל מתעדכן עם צוותי החירום ונערך לתמוך ולסייע ביום של כאב בלתי נתפס זה, של אסון מחריד בו נהפך מחול לאבל", נמסר

חמ"ל חירום ורווחה נפתח בעיריית בני ברק מאז היוודע האסון, לסיוע ולתמיכה במשפחות האסון. בהודעה מטעם העירייה נמסר כי מאז שעות הלילה, פועל ראש העיר, אברהם רובינשטיין, יחד עם מנהלי מחלקית החירום, הרווחה, השירות הפסיכולוגי וצוות לשכת ראש העיר, על מנת להיערך להעניק סיוע למשפחות הנפגעים והנספים באסון הנורא.

החמ"ל מתעדכן עם צוותי החירום ונערך לתמוך ולסייע ביום של כאב בלתי נתפס זה, של אסון מחריד בו נהפך מחול לאבל. "מוקד 106 פועל כל העת, והצוותים נערכים לפעול באופן פרטני ברגישות מרובה בכל הדרוש בשעה זו", נמסר.

מוקדם יותר עדכנו גם בעיריית ירושלים כי בהנחיית ראש העיר ירושלים, משה ליאון, גורמי הרווחה בעיר פתחו חמ"ל מיוחד לטיפול במשפחות הפצועים וההרוגים באסון. החמ"ל העירוני יסייע בתיאום עם גורמי החירום למשפחות האבלות ואלו המתמודדות עם בני משפחה פצועים בבתי חולים רחוקים. החמ"ל פעיל מסביב לשעון, וניתן לפנות אליו באמצעות המוקד העירוני (106).

גם עיריית ביתר עילית הודיעה כי בעקבות האירוע הקשה הלילה במירון המוקד העירוני פתח חמ״ל חירום שיטפל בפניות על נעדרים ופרטים הקשורים לאירוע הקשה. בכל נושא ניתן להתקשר למוקד העירוני 106.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו