המשטרה הודיע: חיים יצחק איכט – החרדי שנעדר מאז האסון במירון אותר

המשטרה הודיעה: חיים יצחק איכט – החרדי שנעדר מאז האסון במירון אותר

בדקות האחרונות הודיעו במשטרה כי הנעדר חיים יצחק איכט אותר. איכט תושב באר שבע בן 39 שהשתתף בהילולה במירון ולא יצר קשר מאז האסון. לפי הודעת המשטרה הוא נראה לאחרונה על ההר ביום חמישי בשעה 20:30, אולם לאחר חששות רבים הוא אותר בחסדי שמים

המשטרה ביקשה היום (ראשון) את עזרת הציבור באיתורו של הנעדר חיים יצחק איכט, תושב באר שבע בן 39 שהשתתף בהילולה במירון ולא יצא קשר מאז האסון. לפי המשטרה הוא נראה לאחרונה על ההר ביום חמישי בשעה 20:30. אולם בדקות האחרונות הודיעו במשטרה כי איכט אותר.

אמו סופיה אמרה מוקדם יותר היום כי "הוא נוסע כל שנה להילולה ולאומן. חבר אמר לו לא לעלות על ההר כי יש שם הרבה אנשים, צפוף והוא לא בריא. כששמענו על האסון ניסינו להשיג אותו. התקשרתי אליו, גם אשתו ניסתה".

היא הוסיפה כי היא "מודאגת וחוששת שקרה לו משהו. אולי נפל שם ולא מוצאים אותו. אני לא יודעת מה לחשוב, לא יודעת מה לומר. ביום שישי כשפורסמו הטלפונים של בתי החולים צלצלנו למרכז המידע, למרכז נפגעים, התקשרנו לעמותות, לאבו כביר. אנחנו לא יודעים איפה הוא".

האמא ציינה כי בנה חולה אפילפסיה והביעה חשש כי קיבל התקף ולאחריו נעלם. "אני מאוד חוששת, פוחדת שהיה לו התקף והוא זרוק באיזה מקום", אמרה וביקשה מהציבור לנסות לזהות אותו ולאתר את מיקומו.

ברכה אחותו סיפרה ל-N12: "אמרו לי שראו אותו אתמול בערב במירון ודיברו איתו אחרי האסון, כנראה נשאר לישון שם ליד המקווה במירון באוהלים. הוא יצא מהבית ביום ראשון שעבר, נסע למירון והשאיר את הטלפון אצל חבר בגלל מה שקרה. אנחנו דואגים מאוד. נסע בעבר למירון כל שנה. בעבר היה אירוע דומה שהוא נעלם. יש לו 3 ילדים".

"אני מיום שישי על קוצים" הוסיפה, "אנחנו מאוד מודאגים. רציתי לנסוע לאבו כביר אבל במשטרה אומרים שהוא לא שם ולא בבתי חולים אבל הוא נעלם. בודקים אם הוא שם באחד האוהלים בהר. התייבשו לי הדמעות, אני מפחדת שהוא היה באסון. הרב שלו סיפר שהוא ראה אותו לפני האסון שם בהר בתוך כל המהומה. אני לא יודעת איפה הוא הלך".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו