פלסטינים מצאו את הרכב ששימש לפיגוע הירי – והעלו אותו באש • צפו

לאחר שמנגנוני הביטחון הפלסטיניים איתרו מכונית ששימשה כנראה את המחבלים אמש, שרפו אותה הפלסטינים המתגוררים בכפר הסמוך • המכונית לא הוסתרה ונמצאה בשטח פתוח. חיילי צה"ל הגיעו אחרי שהרכב הועלה באש לעבר המקום בו נמצא כלי הרכב

גם היום (שני) נמשך המצוד אחרי המחבלים שביצעו את פיגוע הירי אתמול בצומת תפוח. הפלסטינים מדווחים כי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים איתרו את המכונית, מסוג יונדאי, שככל הנראה שימש את המחבלים.

הרכב לא הוסתר והוא היה במקום פתוח. לפי התמונות שהפיצו הפלסטינים מהמקום, ניתן לראות את סימני הקליעים, והיריות של לוחמי צה"ל לעבר רכב המחבלים, בשעה שנמלטו מזירת הפיגוע.

כוחות צה"ל הוזעקו למקום – אך עוד לפני שהגיעו, העלו תושבים בכפר עקרבא שליד שכם את הרכב באש – למרות שכוחות מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית היו בסמיכות לרכב.

מצבו של יהודה גואטה, בן ה-19 מירושלים שנורה אתמול בפיגוע בצומת תפוח, מוסיף להיות אנוש ונשקפת סכנה מיידית לחייו. בניה פרץ, בן 19 מבית שאן, מאושפז לצדו בבית החולים בילינסון במצב קשה מאוד. השניים הם תלמידי ישיבת ההסדר באיתמר. הפצוע השלישי בפיגוע, שנפגע קל, שוחרר מבית החולים.

השלושה המתינו בתחנת האוטובוס בטרמפיאדה בצומת תפוח שבשומרון כשלפתע בוצע הירי באמצעות אקדח או תת-מקלע מרכב חולף בעל לוחית רישוי פלסטינית. הרכב ובו המחבל, נמלט מהמקום.

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי שלושה מלוחמי גבעתי הגיבו בירי לעבר רכבו של המחבל. אחד מהם ירה מעמדה מוגבהת בצומת ופגע בשמשה הקדמית של הרכב. עוד עולה מהתחקיר כי המחבל ירה כעשרה כדורים מאקדח. במערכת הביטחון מעריכים שכרגע המחבל מקבל סיוע.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture