לילה של מהומות בשכונת שמעון הצדיק: ערבים התפרעו ויידו אבנים • צפו

ערבים מפגינים בלילות האחרונים בשכונת שייח ג'ארח - שכונת שמעון הצדיק בירושלים, בשל רכישת בתים בשכונה על ידי יהודים. הם יידו אבנים ופצעו אישה, המשטרה עצרה 2 חשודים • בן גביר: "אם המשטרה לא תעשה סדר אעביר את לשכתי לשכונה"

כוחות משטרה ומשמר הגבול פעלו הלילה בשכונת שיח ג'ראח שבמזרח ירושלים בעקבות מחאה בהשתתפות עשרות מפגינים ערבים שהפרו את הסדר תוך פגיעה במרקם החיים, חסימת ציר התנועה ויידוי אבנים ובקבוקים לעבר כוחות המשטרה.

לאחר שההפגנה הוכרזה כלא חוקית וניתן זמן סביר למפגינים לעזוב את המקום, נאלצו כוחות המשטרה לפזר את המפגינים תוך שימוש באמצעים. במהלך הפרת הסדר נעצרו 2 חשודים בגין יידוי אבנים ותקיפת שוטרים.

"משטרת ישראל תאפשר את זכות המחאה כל עוד זאת מתקיימת בגבולות החוק ולא הופכת למפגן אלימות תוך פגיעה בכוחות המשטרה והציבור", נמסר מדוברות המשטרה.

בעקבות יידוי אבנים על בית בשכונת שמעון הצדיק נפצעה אשה ופונתה לבית החולים. יו"ר עוצמה יהודית (מסיעת הציונות הדתית), ח"כ איתמר בן גביר:
"הכתובת מזמן על הקיר, סבל התושבים בשכונת שמעון הצדיק לא פוסק. יידויי אבנים, צעקות ואיומים . עכשיו יש גם פצועה מיידוי אבנים שפונתה לבית החולים".

"משטרת ישראל ומערכת המשפט חייבים להפנים שמדובר בקבוצת פורעים טרוריסטים צמאי דם ושטופי שנאת יהודים. חייבים לנהוג ביד קשה ולהחמיר בענישה. רק הרתעה תביא להפסקת הטרור".

בן גביר הוסיף כי "אם המצב לא יטופל והמשטרה תגיע לעשות סדר, אקבע את לשכתי הפרלמנטרית במקום. אולי זה מה שישכנע את בכירי המשטרה להחליט שחייבים לעשות סדר ולפעול בשטח".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעלי זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא"ל [email protected]. השימוש בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס"ח-2007

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture