צילום: דובר צה"ל

לקראת הריסה: צה"ל מיפה את בית המחבל שביצע את פיגוע הירי • צפו

כוחות צה"ל פעלו הלילה בכפר תורמוסעייא למיפוי ביתו של המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח, בו נרצח יהודה גואטההי"ד ונפצעו שני אזרחים ישראלים נוספים. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית • תיעוד וידאו וגלריה

כוחות צה"ל פעלו הלילה (חמישי), בכפר תורמוסעייא שבמרחב החטיבה המרחבית "בנימין". למיפוי ביתו של המחבל אשר ביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח ביום ראשון השבוע. בפיגוע נרצח יהודה גואטה הי"ד. ונפצעו שני אזרחים ישראלים נוספים. המיפוי בוצע לצורך בחינת האפשרות להריסת הבית.

המחבל, מונתסר שלבי, שנעצר אתמול בידי כוחות ימ"מ, שב"כ וצה"ל, נמצא כעת בחקירת שב"כ. בין השאר נבדקת אינדיקציה לפיה הוא התחזק מבחינה דתית בתקופה האחרונה, ונבדק אם השאיר אחריו צוואה. מתברר כי שלבי מבוסס מבחינה כלכלית ומחזיק באזרחות אמריקנית.

חוקרי שב"כ מנסים להבין מה קדם להחלטה שלו לבצע פיגוע. בכאן חדשות דווח כי במערכת הביטחון עדיין מנסים להבין מדוע שלבי ביצע את הפיגוע, בין השאר כי אינו שייך לאף ארגון פלסטיני ומדובר באדם מבוגר יחסית, אב לשבעה ילדים עם אזרחות אמריקנית שחי שנים רבות בארצות הברית ולאחרונה שב לאזור.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הפשט בטירה כזו גרים הערביים אז למה הם בוכים כל הזמן שהם חיים בכיבוש. כל פעם שאני רואה את הבתים של המחבלים המדוכאים והכבושים אני חושב לעצמי כמה יהודים חיים בתנאים כאלו…

רצית פשט תקבל, זהו שאין שום כיבוש זה הכל מהתקשורת

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture