תמונת ארכיון. Sraya Diamant/Flash90

פיגוע ירי בשומרון: מחבלים פתחו באש בפתח מוצב צבאי – וחוסלו במקום

שלושה מחבלים ערבים פתחו בירי עם רובה קרלו מאולתר לעבר בסיס סאלם בצפון השומרון ופתחו בירי. כוחות צה"ל ומג"ב שהיו במקום השיבו באש, והצליחו לנטרל אותם לפני שהיו נפגעים • שניים מהמחבלים מתו במקום, השלישי נפצע באורח אנוש

פיגוע ירי נוסף, הסתיים ב"ה ללא נפגעים: שלושה מחבלים הגיעו היום (שישי) לבסיס סאלם בצפון השומרון, פתחו באש ונוטרלו על ידי כוחות צה"ל ומשמר הגבול, ללא שגרמו לנפגעים. שניים מהמחבלים נהרגו במקום, השלישי נפצע באורח אנוש.

מדיווחים ראשוניים עולה כי השלושה התקרבו לכניסה למוצב סאלם כשהם חמושים ברובה מסוג קארלו, והחלו לירות לעבר שער הבסיס. כוחות צבא גדולים הגיעו למקום, והאירוע כרגע מתוחקר.

במשטרה עדכנו כי שלושה מחבלים חמושים בנשקים מסוג קרלו פתחו באש לעבר שער הבסיס של מג"ב בסאלם. בתגובה נחושה ומקצועית, לוחמי מג"ב שהיו במקום יחד עם חייל צה"ל ירו לעברם וניטרלו את שלושתם.

בבדיקה של חבלן מג"ב בזירה נתפסו שלושת הנשקים, על כל מחבל נתפסה סכין ועל אחד מהמחבלים היו כדורים בתפזורת. גורמי הרפואה קבעו את מותם של שני מחבלים, מחבל אחד קיבל טיפול רפואי ראשוני מלוחמי מג"ב ופונה במצב אנוש (עפ"י גורמי הרפואה) לבית החולים העמק. זהות המחבלים עדיין בבדיקה של גורמי הביטחון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו