Yonatan Sindel/Flash90

המשטרה החליטה לאסור עליית יהודים להר הבית; בן גביר הודיע כי יחרים הצבעות

ברקע ההתפרעויות האלימות של הערבים, החליטה המשטרה שלא לאפשר היום, יום ירושלים, עליית יהודים להר הבית • בימין זועמים: "כניעה לטרור ולאיומים של הפורעים הערביים היא תעודת עניות לממשלת ישראל" • כל גדולי ישראל פסקו: חל איסור חמור לעלות להר הבית בימינו

ניצחון לערבים המתפרעים בשבועות האחרונים בירושלים: בסיום הערכת מצב, שהסתיימה הבוקר (שני) בראשות מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי בשיתוף מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן וכלל גורמי הבטחון, החליט המפכ"ל בשלב זה שלא לקיים ביקורים בשטח הר הבית.

"משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הפולחן אך לא תאפשר הפרות סדר", נמסר מדוברות המשטרה, שם כאמור החליטו שלא לאפשר ליהודים לעלות להר הבית ביום ירושלים, היום בו שחררו את הכותל המערבי והר הבית במלחמת ששת הימים.

עוד עדכנו במשטרה כי אלפי שוטרים ולוחמי משמר הגבול פרוסים משעות הבוקר המוקדמות ברחבי ירושלים והעיר העתיקה לאבטחת האירועים ולשמירה על שלומו וביטחונו של הציבור.

ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "האלימות והבריונות ניצחו! אשמים ראשי מערכת הביטחון שהמדיניות שלהם להכיל כל פגיעה ביהודים שהופכת ביממה האחרונה לפוגרומים, אבל יותר מאלה ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים אמיר אוחנה שמאפשרים למשטרה להתקפל".

לדבריו, "מי שמתקפל בהר הבית מתקפל מארץ ישראל כולה. הודעתי למנהלי סיעת הליכוד שלא יקראו לי בשבוע הקרוב לשום הצבעה על חוקים ותקנות: אין לי סיבה להצביע השבוע עם מי שמקבל החלטות של התקפלות".

תנועת 'אם תרצו' מסרה בתגובה: "כניעה לטרור ולאיומים של הפורעים הערביים היא תעודת עניות לממשלת ישראל. ממשלה שלא יודעת להגן על אזרחים שומרי החוק נותנת פרס לתוקפים ומכשירה את המשך האלימות. אנו מזכירים שביום ירושלים אנו מציינים את שחרור העיר והר הבית מהכיבוש הירדני ועצוב לראות כיצד ממשלת ישראל מוותרת על הריבונות בהר הבית גם ביום ירושלים זה".

מתנועת 'חוזרים להר' נמסר: "54 שנים עברו ומדינת ישראל לא השכילה להחזיר את הר הבית לרשותה. חרפה שבמדינת ישראל 2021 יהודים לא יכולים לעלות להתפלל במקום הקדוש ביותר בעולם בגלל כניעה לטרור הערבי. הגיע הזמן לחסל אחת ולתמיד את המתפרעים המוסלמים ולאפשר חופש פולחן יהודי בהר הבית. לרבות בניין המקדש וחידוש עבודת הקורבנות".

עוד אומרים בתנועה כי יעלו להר הבית היום בין עם הסכמת המשטרה ובין אם לאו. בתנועה קוראים לפעילים להיכנס דרך שער הר הבית ולהמשיך בדרכם של הצנחנים ולא להתחשב במי שמעוניין למנוע זאת מהם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סיקריקים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו