צילום: דובר צה"ל

שליש מהרקטות נפלו בעזה; דובר צה"ל: "נערכים להסלמה רחבה" • צפו

"אנחנו נתפוס כל מי שמפנה נשק או מאיים בטרור כלפינו, כולל ארגונים סוררים כאשר הכתובת היא חמאס", אומר דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן. "פגענו ב- 130 מטרות של חמאס והג'יהאד האסלאמי כולל תקיפת ביתו של מפקד בחמאס", סיפר - ופרסם תיעוד של התקיפה

דובר צה״ל מוסר כי במהלך הלילה צה״ל תקף במספר גלי תקיפה למעלה מ-130 יעדי טרור והתעצמות של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בגל התקיפה הראשון והשני, מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של צה״ל תקפו אתרים לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס.

בגל התקיפות השלישי הותקפו מטרות של ארגון חמאס ושל ארגון הטרור גא"פ, שביניהן: אתרים לייצור אמצעי לחימה ומתחמים צבאיים של ארגוני הטרור חמאס והג'יהאד האסלאמי, באחד מהם ממוקם ביתו של מפקד גדוד בארגון הטרור חמאס.

כמו כן, במסגרת התקיפות ביממה האחרונה צה"ל תקף את מבנה המודיעין הצבאי של הארגון וכן סיכל כ-15 פעילים של הארגון. בנוסף, טנקים וכלי טיס של צה״ל תקפו יעדי טרור נוספים, בתוכם: שתי מנהרות טרור התקפיות סמוכות גדר.

תיעוד תקיפת ביתו של מפקד גדוד בחמאס:

לפי דובר צה"ל, תא"ל הדי זילברמן,  מדובר ב"פעולה שלא עוצרת לשנייה, מבצעים תקיפות כבדות מהאוויר וציד מהאוויר עם כטב"מ". הוא איים: "אנחנו נתפוס כל מי שמפנה נשק או מאיים בטרור כלפינו, כולל ארגונים סוררים כאשר הכתובת היא חמאס".

זילברמן הוסיף כי עד כה, היו כ-200 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח ישראל, כאשר כשליש מהרקטות נופלות בשטח הרצועה. לדבריו, "הפלסטינים משתמשים בנפגעים הרבים מהרקטות שנופלות ברצועה כדי לחזק נרטיב שישראל פוגעת בילדים".

לגבי ההמשך, אמר זילברמן כי התקיפות היום יתעצמו ויהיו המשך לגל התקיפות הנרחב במהלך הלילה. במענה למסרים המגיעים מחמאס עם איתותים להפסקת אש אמר דובר צה"ל: "נערכים להסלמה רחבה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture