Noam Revkin Fenton/FLASH90

האסון בחסידות קרלין: המארגנים נחקרים בחשד לגרימת מוות ברשלנות

חוקרי המשטרה זימנו לחקירה את מארגני האירוע ומספר אחראים מטעם המועצה המקומית גבעת זאב בעקבות האסון הנוראי עם כניסת חג השבועות שהביא למותם של מרדכי רובינשטיין וזאב גלויברמן • החשד: גרימת מוות ברשלנות. אחרי החקירה יוחלט אם לבקש הארכת מעצר

מפלג ההונאה של מחוז תל אביב זימן הבוקר (רביעי) בעלי תפקידים במועצה המקומית גבעת זאב, ואת מארגני האירוע של חסידות קרלין לחקירה, בחשד לגרימת מותם של מרדכי רובינשטיין וזאב גלויברמן באירוע הקריסה עם כניסת חג השבועות.

לפי הדיווח של אלי סניור באתר וויינט, קצת יותר מ-48 שעות אחרי האסון ואחרי שקיבלו צוותים מבית המשפט, בלשי המשטרה פשטו על משרדי המועצה ואספו מסמכים שונים של הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, וכן מסמכים של ישיבות המועצה.

בין חמישה לשמונה נחקרים הובאו לתחנת המשטרה ובהמשך יוחלט אם להביא אותם בפני שופט או לשחררם בתנאים מגבילים. המאמץ במשטרה מתמקד כעת בניסיון לברר מדוע למרות כל ההתראות מראש – איש לא עצר את קיום הטיש.

דוד זקן, המשמש כממונה על הבטיחות במועצה, הזהיר מראש שמדובר באירוע המוני שזקוק לאישורים מתאימים. עם זאת, האירוע התקיים ללא שורת האישורים אותם דרשו במועצת גבעת זאב.

במועצה מנגד טוענים כי אחרי ההתרעה שיצאה מגורם מטעמם, האחריות על אי קיום האירוע עבר לידי המשטרה. כעת, נחקרים הגורמים האחראים בחשד החמור של גרימת מוות ברשלנות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סדר העדיפויות של המשטרה פה הוא איום ונורא.
רצח אהוביה סנדק בידי שוטרים- רשלנות פושעת ועצלות מכוונת בכל הקשור לחקירת השוטרים החשודים. וכל השוטרים הקשורים לרצח עדיין עובדים כשוטרים באין מפריע, כולל המשך התנכלות ליהודים בדרכיהם הנלוזות.

אסון מירון- לוקח חמישה ימים עד שמח"ש בכלל מתחילים לחקור, ועוד כמה ימים עד שחוקרים ובקושי עוצרים למעט זמן גרומים מאוד מסוימים, כמובן לא שוטרים. חלילה….

אסון הטריבונה בגבעת זאב- חקירה ומעצרים מיד במוצאי החג!!!!

משטרע מנוולת, מסואבת ובוגדנית. משטרת בקשישים ושחיתות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture