ניצל בעור שיניו: כך המבוקש מספר 1 בחמאס חמק מניסיונות החיסול של צה"ל

על פי הדיווח המעניין, באחד מניסיונות החיסול, שהיה השישי במספר, מוחמד דף הצליח לחמוק מפצצות חיל האוויר ממש בעור שיניו. כמו"כ, מהרגע שבו בוצע הירי לעבר בירת ישראל ביום שני שעבר, הוא ירד למחתרת ומסתתר, ועובר בין מקומות מגורים שונים כדי שיהיה קשה להגיע אליו

מוחמד דף, המבוקש מספר 1 בחמאס, שבהוראתו החל סבב הלחימה הנוכחי עם ירי הרקטות לעבר ירושלים בשבוע שעבר, הצליח להתחמק פעמיים מניסיונות חיסול שלו בימים האחרונים – זאת לאחר שישראל ניסתה לחסלו עוד ארבע פעמים באוויר, ללא הצלחה – כך דיווח העיתונאי ניר דבורי ב'חדשות 12'.

על פי הדיווח המעניין, באחד מניסיונות החיסול, שהיה השישי במספר, מוחמד דף הצליח לחמוק מפצצות חיל האוויר ממש בעור שיניו. כמו כן, מהרגע שבו בוצע הירי לעבר בירת ישראל ביום שני שעבר, הוא ירד למחתרת ומסתתר, ועובר בין מקומות מגורים שונים כדי שיהיה קשה להגיע אליו. דף עובר בין משפחות למיניהן – ומפקיד לא לישון בכל לילה באותו מקום מחשש לחייו.

מוחמד דף, המחבל בעל התשע נשמות שהצליח לחמוק משישה פעולות התנקשות בחייו מדלג בימים האחרונים ממקום למקום בחסות אזרחים וסייענים ברצועת עזה שעוזרים לו לעבור בין מקומות שונים – מה שמוביל לכך שכוחות צה"ל לא מצליחים לשים עליו את היד. עם זאת, במערכת הביטחון עוקבים ומסתכלים עליו ועל בכרים נוספים בחמאס – ויכול להיות שההחלטה להתיר לפרסום את ניסיונות החיסול הכושלים היא לנסות ולשבש משהו בתוך המערכת המשומנת שמגנה עליו ולנסות לתפוס אותו ברגע האחרון.

יצוין כי, בכיר חמאס מוסא אבו מרזוק אמר הערב כי, "ישראל ניסתה לחסל במבצע את מרוואן עיסא, סגן ראש הזרוע הצבאית של חמאס, את מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר ואת מוחמד דף עצמו. כולם לא נפגעו והם במצב טוב".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה מראים פני רשע?בבקשה תורידו את התמונה.האתר איכותי אנא התחשבו בקוראים ולא ברווחים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו