עם ציוץ של מילה אחת, פירק סמוטריץ' את הספין על ה'אולטימטום' של שקד

איילת שקד הציבה אולטימטום לקבלת מקומה של יו"ר מפלגת העבודה בועדה למינוי שופטים. אחרת, כך איימה, לא תתמוך בהקמת ממשלת השמאל של נפתלי בנט ואיילת שקד • בצלאל סמוטריץ', מי שהיה השותף של השניים והפך ליריב פוליטי, הגיב עם מילה אחת בודדת

בתגובה לדיווח הערב (שני) על האולטימטום שהציבה איילת שקד כתנאי להצטרפותה לממשלת השמאל בראשות נפתלי בנט ויאיר לפיד, צייץ בצלאל סמוטריץ' מילה אחת בלבד: "עז".

האולטימטום של שקד והחשש של רע"מ: הקשיים בדרך לממשלת שמאל

יו"ר מפלגת הציונות הדתית, שהיה בעבר השותף הפוליטי של בנט ושקד וכעת הפך ליריב אידיאולוגי מר, הוציא עם המילה הבודדה את האוויר החם מבלון הספין שהפריחו במפלגת 'ימינה', במטרה להראות שיש להם השיגים בהקמת ממשלת השמאל וכי הם דואגים לאינטרס של הימין הישראלי.

הדרישה של שקד היא לקבל את מקומה של מרב מיכאלי בוועדה למינוי שופטים. אחרת, כך איימה, היא לא תתמוך בהקמת הממשלה. בסביבת לפיד ומיכאלי אומרים כי יתעקשו על כך שהתפקיד יישאר אצל יו"ר מפלגת העבודה.

מוקדם יותר היום הזהיר סמוטריץ', "אני מכיר את בנט לעומק. היינו קרובים מאוד. לכן ידעתי והתרעתי מראש בדיוק לאן הוא הולך ונפרדתי ממנו לפני הבחירות. ואני אומר לכם שהוא עובר עכשיו את התהליך שעברו אולמרט, ציפי לבני ומרידור. זה לא אירוע טקטי. הוא עובר צד על מלא. מחליף מחנה ומאוד מהר גם עמדות. תזכרו את הציוץ הזה".

"יהיו אולי מי שיכעסו עלי על הציוץ הזה. בדיוק כמו שכעסו כשאמרתי לפני הבחירות שבנט גמר אומר ללכת עם השמאל כדי להיות ראש ממשלה. היום יודעים שצדקתי. לצערי תאלצו להודות לי גם על הציוץ הזה. וכמו שרון וקדימה, חברי הכנסת של ימינה הולכים אחריו כמו עיוורים ובלי לשאול שאלות. ההיסטוריה חוזרת".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

והוא הולך עיוור כמו עז אחרי הליכוד
לאופוזיציה!
המון הצלחה!

אולי התיק של בנט כבר תפור ורק חבירה לשמאל תציל אותו מזה?

הכל שטויות. השמאל יעיף אותם.

עדר עיזים כל הממשלה הזאת….
אם יש לו חבר עז כנראה שגם הוא עז… לא?

סמטטריץ עז?? חחח הוא בחור מבריק וחכם . אתם עיזים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו