Aharon Krohn/Flash90

חברי המועצת של ש"ס נגד הממשלה המסתמנת: "סכנה רוחנית שאין דומה לה"

במכתב המתפרסם הבוקר כותבים חברי מועצת חכמי התורה של ש''ס כי הממשלה שעתידה לקום היא סכנה רוחנית. במכתבם מתריעים חברי המועצת מפני נתינת יד לממשלה כזו וקוראים למפלגות השונות מימין לחזור בהם מכוונתם • המכתב המלא

חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס יוצאים הבוקר (שלישי) במכתב חריף נגד הממשלה המסתמנת שעתידה לקום, במכתבם מתריעים חברי המועצת כי "כל הנותן יד להקמת ממשלה כזו, מצהיר שאין לי חלק ונחלה עם אלוקי ישראל".

תחת הכותרת "מי לה' אלי" כותבים חברי מועצת חכמי התורה, "נמצאים אנו בזמנים קשים לעם ישראל ברוחניות ובגשמיות, אומנות אבותינו בידינו ואנו מתפללים להשי"ת שניוושע ונגאל גאולת עולם".

"והנה, הכל בידי שמים חוץ מיראת שמים, ניצבים אנו בפני גזירת כליה רוחנית מיידית המרחפת על כלל ישראל, סכנה רוחנית שאין דומה לה, משנאי הדת נשאו ראש וכל העניינים אשר הם ציפור נפשנו, שבת, גיור, טהרת עם ישראל, עולם התורה וצביונה היהודי של ארץ ישראל נמצאים בסכנה חמורה ומיידית".

כאן כותבים חברי המועצת, "לכן יש לעמוד בפרץ ומחובת ההשתדלות לעשות הכל למנוע את הסכנה ולהתחבר אל הקדושה, להקמת ממשלה יהודית עם הימין ולמנוע הקמת ממשלת זדון אשר עיקר תכליתה הוא רדיפת הדת וכל דבר אשר ריח יהודי בו".

"ברי, כי כל הנותן ידו להקמת ממשלה כזו, מצהיר הלכה למעשה אין לי חלק ונחלה עם אלוקי ישראל' וכל מפלגה המצטרפת לממשלה כזו, אף היא בכלל זה, ואנו קוראים למפלגות אלה לחזור בהם מכוונתם ולמנוע הקטרוג הנורא והקשה על עם ישראל".

בסיום מכתבם כותבים חברי המועצת של ש"ס, "ואנו תפילה להשי"ת שחרפת עמו יסיר ויגאלנו גאולת עולם בביאת גו"צ במהרה בימינו אמן".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו