כשעה לפני התאונה הקשה: הגר"א כהן הרקיד את מאות התלמידים • צפו

בתיעוד נצפה הגר"א שליט"א על הבמה כשהוא מקפיץ את מאות התלמידים בשירו של רבי יצחק אבוחצירא 'אעופה אשכונה'. בתוך כך, לאור מצבו החמור של בן נשיא מועצת חכמי התורה, עלו רבני הישיבה בה הוא מכהן כר"מ לתפילה על קבר זקנו מרן הגאון רבי מנצור בן שמעון זצוק"ל

כשעה לפני התאונה הקשה בה נפצע אמש באורח קשה מאוד הגאון רבי אפרים כהן, הרקיד הרב שליט"א את מאות בחורי ישיבת ישיבת 'יקירי ירושלים', בה הוא מרביץ תורה מזה שנים ומכהן כר"מ.

בתיעוד נצפה הגר"א שליט"א על הבמה כשהוא מקפיץ את מאות התלמידים בשירו של רבי יצחק אבוחצירא 'אעופה אשכונה'. בתוך כך, לאור מצבו החמור של הרב אפרים כהן, בנו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן, עלו רבני הישיבה לתפילה על קבר זקנו מרן הגאון רבי מנצור בן שמעון זצוק"ל.

בתוך כך, מצב בנו של נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבי שלום כהן שליט"א ממשיך להיות קשה מאוד והציבור נרקא להתפלל לרפואתו. מוקדם יותר היום הוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ זאת לאחר הידרדרות במצבו הרפואי.

כזכור, הגאון רבי אפרים כהן שליט"א אשר נפצע הלילה בעת שעבר ברחוב ירמיהו בירושלים לאחר שנפגע מצינור שהתעופף ופגע בראשו. עבר במהלך הלילה בדיקות מקיפות בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים. לאחר הבדיקות החליטו הרופאים לבצע ניתוח ראש דחוף.

מקורביו אומרים כי לאחר הניתוח החמור חלה הידרדרות במצבו והוא הועבר למחלקת טיפול נמרץ וזאת בהחלטת הרופאים. הגאון רבי רפאל כהן שליט"א מאושפז כשהוא מורדם ומונשם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture