Avshalom Sassoni/Flash90

"אורבך, תתעורר, עם ישראל זקוק לך": פעילי ימין הפגינו נגד ממשלת בנט-לפיד

עשרות אנשים נאספו מחוץ לביתו של ח"כ ניר אורבך בשכונת "הדר גנים" פתח תקווה, ומולם בודדים שהגיעו לתמוך בממשלת האחדות. בין המפגינים נגד ובעד התלהטו קצת הרוחות והמשטרה נאלצה להתערב. מול ביתו של אורבך הוקם מאהל מחאה שפורק בהוראת המשטרה

הלחץ על חברי מפלגת 'ימינה' שלא ייתנו את ידם להקמת הממשלה החדשה נמשך וגם הערב (חמישי) נערכות הפגנות מחוץ לביתם של חברי הכנסת ניר אורבך ואיילת שקד.

עשרות אנשים נאספו מחוץ לביתו של ח"כ ניר אורבך בשכונת "הדר גנים" פתח תקווה, ומולם בודדים שהגיעו לתמוך בממשלת האחדות. בין המפגינים נגד ובעד התלהטו קצת הרוחות והמשטרה נאלצה להתערב. מול ביתו של אורבך הוקם מאהל מחאה שפורק בהוראת המשטרה. בהמשך הערב צפויה גם הפגנה מול ביתה של איילת שקד בתל אביב.

"תעצור את הטירוף הזה", אמר אחד הנואמים בהפגנה. "עכשיו זה הזמן שלך למשוך את הידיים מהדבר המטורף הזה, להחזיר את הזהות שלנו". מפגינה אחרת קראה: "אורבך, תתעורר, עם ישראל זקוק לך. לא לפיד, לא בנט, לא שרץ".

בועז קוקיא, אביו של חלל צה"ל סמל רון קוקיא ז"ל שנרצח בפיגוע דקירה ב-2017, אמר: "אנחנו נבוא חשבון עם נפתלי בנט ואיילת שקד. אני קורא לאורבך להצטרף לעמיחי שיקלי, לא להישען על תומכי טרור. זאת תהיה ממשלה שתתרחק ממגילת העצמאות, עושים נזק למדינת ישראל". בהפגנה נאמו גם ח"כ אופיר כץ וחברת הכנסת לשעבר אוסנת מארק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו