מימין הבן הבכור גר במנצטסר משמאל הרהצ ר' אברהם משה רבינוביץ רב ק"ק ביאלא מעלה עמוס. צילום: ד.ו.

התרגשות שיא במעלה עמוס: האדמו"ר מביאלא שבת במקום ונשא דברי חיזוק

תכונה רבתית נרשמה במעלה עמוס בשבת האחרונה כאשר כ''ק האדמו''ר מביאלא שליט''א שבת את השבת במקום. בבוקרו של יום השבת נשא האדמו''ר דברי חיזוק בעניין חטא המרגלים. ביקורו של האדמו''ר מגיע לאחר תקופה ארוכה שלא הגיע למקום בשל התפשטות נגיף הקורונה

כ"ק האדמו"ר מביאלא שליט"א הגיע לשבות את השבת האחרונה בקרב בני קהילת החסידות המתגוררים במעלה עמוס זאת לאחר חודשים רבים שלא הגיע למקום בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

מדובר בהתרגשות גדולה בקרב בני החסידות המתגוררים במעלה עמוס אשר זוכים לביקורו של האדמו"ר במקום. הרבי התפעל מהרחבת גבולות הקדושה של מוסדות החסידות במקום.

את תפילות השבת התפלל האדמו"ר בבית המדרש של החסידות במקום בהשתתפות עשרות רבות של מתפללים שהגיעו להתבשם מאורו של האדמו"ר.

לאחר תפילת שחרית בבוקרו של יום השבת השתתף האדמו"ר ב'קידושא רבא' שערך נאמנו ומקרובו הרב יואל סילבר המשמש כמנכ"ל אתר 'חדשות JDN' לרגל הולדת ביתו שתחי'.

לכבוד המעמד חרג האדמו"ר מהרגלו ונשא דברי תורה בשפת העברית. בדבריו התייחס האדמו"ר לעניין חטא המרגלים ואמר כי הם לא הסתפקו בהבחנה אם במחנים או במבצרים אלא הוסיפו שראו יליד ענק, וכאן טעו שלא צריך להסתכל על גודל של בנאדם או תפקיד כזה או אחר כי הרבה פעמים אנשים שנראים גדולים הם מאוד קטנים וחלשים מבפנים.

יצוין כי האדמו"ר שהגיע לביקור חיזוק בקרב בני הקהילה צפוי לשהות במקום עד יום רביעי הקרבו כשבמהלכו יקבל את חסידיו לברכה ולעצה ואף יסייר במוסדות החסידות.

קהילת חסידי ביאלא במעלה עמוס נוסדה בברכתו של כ"ק האדמו"ר שליט"א והפכה במהירות לאבן שואבת. בית המדרש של החסידות מונה עשרות מתפללים כשהמקום מהווה בית גדול לתורה ולתפילה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מי זה שעומד לצידו בתמונה האחרונה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו