רענן כהן

ח"כית מהליכוד השוותה את בנט וסער למחבלים: "יוצאים למשימת התאבדות"

"מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאין לחזור, ולנפתלי בנט וגדעון סער אין לאן לחזור. ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם היום למחבלים מתאבדים", אמרה חברת הכנסת מאי גולן, ועוררה סערה ברשתות מצד אנשים שטענו כי היא מסיתה נגדם

ח"כ מאי גולן מהליכוד עוררה היום (ראשון) סערה כאשר השוותה בין חברי הכנסת נפתלי בנט וגדעון סער למחבלים מתאבדים, כאשר יש הטוענים כי הסיתה נגדם למרות שהבהירה כי כוונתה שהם יוצאים למשימת התאבדות מבחינת קהל היעד הפוליטי שלהם.

בראיון לערוץ כנסת אמרה כי "מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאן לחזור, ולנפתלי בנט ולגדעון סער אין לאן לחזור. להבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם למחבלים מתאבדים. ולמה? אני לא מגזימה".

"אני משווה אותם מכיוון שהם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים לאותה משימת התאבדות וגם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות זה לא מעניין אותם כי הם שיעיים, וזה מה שקורה".

גולן סירבה לחזור בה מהאמירות נגד בנט וסער, "לא אכפת להם מה יהיה בסוף, הם רוצים להתאבד. זה מה שבנט וגדעון סער עושים, וזה האנשים שאנחנו שמים בראש המדינה שלנו. אני לא אחזור בי מהמילים האלה".

"הם החליטו שתמות נפשם עם פלישתים. למרות שהם אנשי ימין, שטענו שהם אנשי ימין בכל רמ"ח איבריהם, הם בעצם מרמים לא רק את הציבור שלנו, של הימין, אלא את כל אחד ואחד שהצביע להם, ואת זה אני רואה מהאנשים שאני פוגשת בשטח".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו