Yonatan Sindel/Flash90

בתגובה לחשיפת קווי היסוד: בימין תוקפים; "בנט באובדן ערכי מוחלט"

שעה קלה לאחר חשיפת קווי היסוד של הממשלה החדשה תוקפים במפלגת הליכוד את בנט ואומרים כי הוא "רימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל". גם במפלגת הציונות הדתית תקפו וטענו כי "בנט לא עוצר באדום בדרך להיות ראש ממשלה לא לגיטימי עם שישה מנדטים"

לאחר חשיפת קווי היסוד של הממשלה החדשה שעתידה לקום בראשות יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד יוצאים במפלגות הליכוד והציונות הדתית במתקפה חריפה נגד נפתלי בנט אשר "מחסל את הנגב והגליל לתנועה האיסלמית", כלשון ההודעות.

ממפלגת הליכוד נמסר כי, "בנט, שרימה את בוחריו והעביר קולות מימין לשמאל רק כדי למנות את עצמו לראש ממשלה עם 6 מנדטים, רוצה עכשיו לבטל את בחירתם של מיליוני אזרחים ולהיפטר מהמנהיג החזק של הימין באמצעות חוקים דיקטטוריים שנהוגים רק באיראן, סוריה וצפון קוריאה".

עוד אמרו בליכוד, "בנט עשה הכול כדי להסתיר את ההסכם עם רע"מ – הסכם מזעזע ובו מכירת חיסול של הנגב לתנועה האיסלמית, וראשות ועדת הפנים בכנסת למנסור עבאס"

גם בציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' תקפו את בנט בטענה שגם עצם היותו ראש ממשלה הוא לא לגיטימי, ואמרו כי, "נפתלי בנט באובדן עשתונות ערכי מוחלט, לא עוצר באדום בדרך להיות ראש ממשלה לא לגיטימי עם שישה מנדטים".

עוד תקפו במפלגת הציונות הדתית: "ההסכמים חושפים מכירת חיסול של הנגב והגליל, פגיעה בזהות היהודית של המדינה ועיוות קשה של הדמוקרטיה ורצון העם. עוד לא מאוחר לעצור את זה. דרוש גיבור אחד עם מצפן ומצפון שיפתח עמוד שדרה ערכי ויודיע על התנגדותו, ואז במקום הקמת ממשלת שמאל הזוי ותומכי טרור תקום ממשלה לאומית".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו