Zack Wajsgras/Flash90

הקבינט הכריע: צעדת הדגלים בירושלים תתקיים ביום שלישי הבא

בתום הדיון בקבינט מדיני ביטחוני הוחלט לדחות את מועד צעדת הדגלים לשבוע הבא. בהודעת הקבינט נכתב כי המצעד יתקיים ביום שלישי הקרוב במתווה שיסוכם בין המשטרה למארגנים. ההכרעה מגיעה לאחר התנגדותם של גורמי בטחון שהביעו חשש

לאחר דיון ממושך שנערך היום (שני) בקבינט המדיני ביטחוני בנושא צעדת הדגלים שתוכננה ליום חמישי הקרוב הוכרע כי הצעדה תתקיים רק בשבוע הבא בכפוף להסכם שיושג עם המשטרה.

בהודעת הקבינט נכתב כי, ראש הממשלה בנימין נתניהו ראה חשיבות בהגעה להסכמה רחבה על קיום המצעד ועל כן עשה הפסקה בישיבת הקבינט ופנה לשר הביטחון בני גנץ כדי להגיע להסכמה.

עוד נכתב, "ראש הממשלה ושר הביטחון הביאו לאישור הקבינט את ההחלטה הבאה שאושרה בקבינט: המצעד יתקיים ביום ג׳ הקרוב (15.6) במתווה שיסוכם בין המשטרה למארגני המצעד".

כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי, אש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (שלישי) בשיחות סגורות לשאלת אישור המצעד שמארגניו ביקשו שיעבור גם ברובע המוסלמי ואמר: "אנחנו לא נכנעים לחמאס. אני חושב שצריך לקיים את המצעד. זה לא נועד כדי לטרפד את הממשלה, בניגוד למה שאומרים".

על פי הדיווח ב'כאן חדשות', עם זאת, גורמים בקבינט של נתניהו סבורים אחרת. שר הביטחון, בני גנץ, רמז היום לכך שישנם שיקולים פוליטיים בתהליכי קבלת ההחלטות, ואמר בהצהרה כי לא יאפשר לשום שיקול פוליטי להיכנס לתוך העניינים הביטחוניים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו