Yonatan Sindel/Flash90

תמיכה בביידן ופנייה לציבור החרדי: הנאום הצפוי של ראש הממשלה המיועד

בסביבת בנט מפרסמים תכנים מתוך נאומו הראשון היום במליאת הכנסת אחרי השבעתו לראש ממשלת השמאל: ימשיך להתנגד לתכנית הגרעין האיראנית, יפנה לציבור החרדי עם אזכור של אסון מירון ויתייחס להחזרת השבויים והנעדרים מרצועת עזה

אם לא יהיו אירועים דרמטיים של הרגע האחרון, ישראל תחווה היום – לראשונה מזה 4,456 ימים – חילופי שלטון: ישיבת המליאה תפתח בשעה 16:00 במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות.

בפעם האחרונה כיו"ר הכנסת לסבב זה, יזמין ח"כ יריב לוין את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט לשאת דברים. בסביבתו פרסמו קטעים מתוך הנאום המתוכנן, בנוגע לארה"ב, החרדים ורצועת עזה.

המסר מדיני של בנט יהיה חיובי וקואופרטיבי כלפי ממשל ביידן. הוא יודה לנשיא על התמיכה בישראל במהלך מבצע שומר החומות. עם זאת, בנט יביע התנגדות נחרצת לחזרה להסכם הגרעין עם איראן. בהקשר זה, מדיניותו תהווה המשך לקו שנקט נתניהו בנושא הגרעין האיראני.

בנוסף, לפי המתוכנן, בנט יפנה ישירות לציבור החרדי, ויאמר כי על אף שהמפלגות החרדיות בחרו שלא להצטרף לקואליציה, הציבור החרדי מיוצג והממשלה מחויבת לו. בנט ידגיש את הסיוע שיוענק לציבור החרדי אל מול המצוקות השונות, בראשן בתחום התעסוקה והדיור, הקמת ערים חרדיות חדשות וכן יתייחס לאסון מירון.

עוד בנאום ראש הממשלה המיועד, תיכלל התייחסות לנושא השבויים והנעדרים ברצועת עזה. בנט יפנה למשפחות גולדין ושאול, ולמשפחות מניגסטו וסייד, ויביע מחויבות להשבת חללי צה"ל ואזרחי ישראל שנמצאים בידי חמאס.

מתוך הנאום: "הרמתי את ידי בקבינט בהצבעה בה שלחנו את הדר ואורון ז"ל להילחם למעננו במבצע צוק איתן. אני רואה בהשבתם חובה מקודשת, שיש לקיימה מתוך אחריות".

הכתבות המעניינות ביותר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שימשיך לחלום. לא יקרה. הוא בחיים לא יהיה ראש ממשלה. חוצפה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו