משה ברוכי יערן קק״ל

הטרור נמשך: שריפות פרצו כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה מעזה • צפו

גם היום פרצו שריפות ביישובי העוטף כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה על ידי המחבלים מרצועת עזה • למרות הצהרת הכוונות של הממשלה החדשה עם תקיפה בעזה בלילה הראשון, המשך שיגור הבלונים עבר ללא כל התייחסות

כיבוי האש מדווח הצהריים (חמישי) כי גם היום פרצו שריפות בעוטף עזה כתוצאה מהפרחת בלוני תבערה על ידי מחבלים מארגוני הטרור ברצועת עזה. לפי קק"ל, ביער בארי לבד פרצו היום 4 שריפות.

בימים האחרונים חידשו יחידות הפרחות הבלונים את שיגור בלוני התבערה לעבר ישראל. הממשלה החדשה הצהירה תחילה על כוונותיה לפעול בחומרה, ובלילה הראשון תקפו מטוסי קרב יעדי טרור ברצועה.

עם זאת, למרות המשך הפרחות בלוני התבערה בימים שחלפו מאז, אין לכך כל התייחסות – מה שמעורר מחדש את זעמם של היישובים הסמוכים, שסובלים כתוצאה מהשריפות הרבות הפורצות בסמוך אליהם.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז דרום נמסר כי צוותי כיבוי פועלים בגזרת עוטף עזה בכיבוי השריפות שפורצות מבלוני התבערה ועד להשגת שליטה מלאה. לוחמי האש אשר פועלים בסיוע כוחות נוספים  פעלו היום ב-4 שריפות בשדות קוצים בתחום מועצה אזורית אשכול ושריפה אחת בתחום מועצה אזורית שער הנגב בשדה שלף.

יצוין כי חוקרי שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום מסיירים בכל העת בגזרת העוטף ומוזנקים לכל זירת אירוע. חוקרי הדליקות קבעו כי השריפות נגרמו מבלוני תבערה. סה"כ עד עתה נגרמו 5 שריפות כתוצאה מבלוני תבערה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture