Sraya Diamant/Flash90

מועצת יש"ע פנתה לבנט: "אשר תוכניות בנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן"

בנוהל הרגיל, מועצת התכנון העליונה מתכנסת מידי שלושה חודשים כדי לאשר בנייה בהתיישבות, אך בפועל המועצה לא כונסה כבר חמישה חודשים • מועצת יש"ע דורשת מראש הממשלה החדש לאשר את הבנייה ביו"ש ובקעת הירדן

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני פנה אל ראש הממשלה נפתלי בנט בדירה לחדש את הבנייה בהתיישבות היהודית: "אדוני ראש הממשלה, מזה כחמישה חודשים לא התכנסה מועצת התכנון העליונה (מת"ע) כדי לקדם ולאשר תוכניות בנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן".

"על פי הנוהל הרגיל בשנים האחרונות בכל שלושה חודשים מתכנסת ישיבת מת"ע לאישור וקידום תכניות, כאשר בכל פעם מקודמות כל התוכניות שהיו מאושרות לקידום מבחינה תכנונית בכל המרחב ללא יוצא מן הכלל".

אלחייני הוסיף, "אנו מבקשים שתושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן לא ייפגעו ולא תהיה אפליה כלפיהם בכל נושא קידום התכנון. ישנן תוכניות רבות אשר מחכות כבר זמן רב לאישור, ועל כן, יש לכנס את המת"ע בהקדם על מנת לקדמן".

לדברי יו"ר מועצת יש"ע, בתגובה למכתב: "כבר חמישה חודשים שאין אישורי בנייה ביהודה, שומרון ובקעת הירדן. זה דבר שמעכב את התפתחות התיישבות בצורה משמעותית. אישורי בנייה צריכים להיות ללא קשר להרכב הקואליציה. אנו מבקשים מראש הממשלה להמשיך את הסטטוס קוו שהיה בשנים האחרונות ולהמשיך לכנס את המת"ע בכל שלושה חודשים ללא סייגים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שאלחיאני יאכל את מה שבישל, התנגד לעיסקת טראמפ, הדיח את נתניהו, תמך בסער ובנט, שייהנה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו