Flash90

הגר"מ מאזוז במתקפה חריפה נגד בצלאל סמוטריץ': "אח לבעל משחית" • צפו

מתקפה חריפה: ראש ישיבת 'כסא רחמים' מרן הגר''מ מאזוז התייחס בשיעורו השבועי להקמת הממשלה ואמר, "דווקא ביום ההילולא של האדמו''ר מליובאוויטש התהפכה הממשלה ולא לטובה". ראש הישיבה חשף שיחות שהיו לו עם יו''ר הציונות הדתית ותקף: "זה אח לבעל משחית"

ראש ישיבת 'כסא רחמים' מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א התייחס הערב (מוצ"ש) בשיעורו השבועי לממשלה החדשה שקמה בראשות נפתלי בנט ותקף אותה בחריפות.

קודם לכן התייחס ראש הישיבה ליום השבעת הממשלה, ג' תמוז ואמר: "דווקא ביום ההילולא של האדמו"ר מליובאוויטש התהפכה הממשלה ולא לטובה".

מרן הגר"מ מאזוז חשף כי הוא שוחח בעבר עם יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' בעניין הקמת ממשלת ימין בתמיכת מפלגת רע"מ של מנסור עבאס.

"אמרתי לסמוטריץ'", סיפר ראש הישיבה, "מה אתה עושה? הוא אמר שהוא לא יישב בממשלה עם ערבים. אמרתי לו תיכנס אתה וחבריך ולא יצטרכו את הערבים".

ראש ישיבת 'כסא רחמים' מרן הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א הוסיף, "סמוטריץ' לא רצה להבין את מה שאמרתי לו". בסיום דבריו תקף רה"י בחריפות ואמר, "זה אח לבעל משחית".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ב"ה שסמוטריץ' נאמן לרבותיו שהורו לו לא להצטרף לממשלה עם ערבים.

סמוטריץ אחראי לממשלת השמד הזאת
ניסה להיות צודק ולא חכם
והחבדניקים שהצביעו לו קיבלו את המכה בג תמוז

בס"ד, קריאה לחרדים,
כל חרדי שהצביע לסמוטריץ' נגד דעת תורה, שיחזור בתשובה.

סמוטריץ לא הקשיב לא לרב מזוז שליט"א ואולי גרוע יותר – לא לרב טאו שליט"א, שנציגו אבי מעוז הוא חלק מהמפלגה של סמוטריץ. שחצן. צריך להתנצל, לקחת אחריות ולתת למעוז את ראשות המפלגה

אור ו ה יצא לסמוטריץ מלא להישען על רעם מבחוץ ?
רעם קיבלו 50 מליארד ואת הנגב הפקירו
מרצ ולפיד וליברמן ומיכאלי עם חוקים נגד היהדות
ובנט הבוגד שקיבל מלוכה
ממשלה הרסנית בגלל שלא נוח לסמוטריץ להשען על רעם ולקבל את הרע הבמיעוטו

אכן סמוטריץ גרם לממשלת השמאל שתקום, אם כי היה לו טענה צודקת, אבל לא תמיד צריכים להיות צודק, צריך להיות חכם, ועכשיו יותר טוב?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture