Miriam Alster/FLASH90

פרוייקטור הקורונה: ייתכן שהיום תוחזר חובת עטיית המסכות בחללים סגורים

פרופ' נחמן אש אמר כי ייתכן שחובת עטיית המסכות בחללים סגורים תוחזר עוד היום, זאת לאחר התפרצות הזן החדש של נגיף הקורונה במספר מוקדים במדינה. חולה קורונה במצב קריטי חובר אתמול למכשיר אקמו בבית החולים וולפסון מדובר בחולה ראשון מזה תקופה ארוכה

פרוייקטור הקורונה פרופ' נחמן אש אמר הבוקר (שישי) כי לראשונה מזה כחודשיים וחצי, מספר המאומתים לנגיף שאובחנו ביממה החולפת בישראל היה יותר מ-200, ועומד על 227.

פרופ' נחמן אש אמר בריאיון ל'כאן רשת ב' כי ייתכן שחובת עטיית המסכות בחללים סגורים תוחזר עוד היום, זאת לאחר התפרצות הזן החדש של נגיף הקורונה במספר מוקדים במדינה.

בתוך כך, חולה קורונה במצב קריטי חובר אתמול למכשיר אקמו בבית החולים וולפסון. על פי הדיווח, זהו מאושפז הקורונה הראשון בבית חולים זה לאחר תקופה ארוכה בה לא היו בו מאושפזי קורונה.

משרד הבריאות הודיע אמש כי אותרו סימנים להימצאותו של וריאנט 'דלתא' של נגיף הקורונה במי שפכים באשקלון. הסימנים אותרו במעקב ובבדיקות לזיהוי תחלואה סמויה במי שפכים שנערכו לאחרונה, והתוצאה הזו מעלה חשש שתושבים בעיר נדבקו בנגיף. במשרד קראו למי שסובל מאחד או יותר מתסמיני הקורונה, כמו חום, שיעול, קשיי נשימה וחולשה או חושד שנדבק להיבדק בהקדם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו