ביקור ראשון: יאיר לפיד המריא לאיחוד האמירויות – ייפגש עם שר החוץ במקום

על פי הלו"ז המתוכנן יאיר לפיד ייפגש בביקור עם שר החוץ האמירתי עבדאללה בן זאייד, ויחנוך את שגרירות ישראל באבו דאבי וכן את הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי. את לפיד יקבל בשדה התעופה השר לעניינים כלכליים במשרד החוץ האימרתי

לראשונה מאז היכנסו לתפקיד שר החוץ יאיר לפיד יצא הבוקר (שלישי) לביקור רשמי ראשון של שר ישראלי באיחוד האמירויות, לראשונה מאז חתימת הסכמי אברהם על ידי ממשלם של טראמפ ונתניהו.

על פי הלו"ז המתוכנן יאיר לפיד ייפגש בביקור עם שר החוץ האמירתי עבדאללה בן זאייד, ויחנוך את שגרירות ישראל באבו דאבי וכן את הקונסוליה הכללית של ישראל בדובאי.

בשדה התעופה ימתין ללפיד השר לעניינים כלכליים במשרד החוץ אחמד אל-סייג ומשם הוא ימשיך לחנוכת שגרירות ישראל בדובאי בהשתתפות שרת התרבות נורא אל-קאעבי.

בהמשך ייצא יאיר לפיד לפגישה עם שר החוץ עבדאללה בן-זייד במשרד החוץ האמירתי ויחתום עמו על הסכם לשיתוף פעולה כלכלי. למחרת יגיע לפיד למתחם האקספו בדובאי לפגישה עם השרה לענייני אקספו רים אל-האשמי, ובהמשך יחנוך את הקונסוליה הכללית בדובאי יחד עם השר לענייני סחר חוץ טאני אחמד אל-זאוידי.

מדובר בביקור ראשון רשמי של בכיר ישראלי באימירויות מאז הסכמי השלום. בעבר ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו ניסה להגיע למקום מספר פעמים אך בשל שלל הסיבות הנסיעות נדחו בזה אחר זה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו