Amit Shabi/POOL

רה"מ בנט במתחם החיסונים: "חיסונים במקום סגרים – מסכות במקום הגבלות"

במהלך הביקור שוחח ראש הממשלה עם בני הנוער ושאל את דעתם כיצד ניתן לשכנע בני נוער נוספים להתחסן. "את הגל הזה אנחנו ויכולים לנצח בלי הגבלות", אמר. ראש הממשלה נפתלי בנט חזר על קריאתו לבני נוער להתחסן ואמר שבשבוע וחצי הקרובים יש לתת "פוש"

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הבריאות ניצן הורוביץ הגיעו הבוקר (שלישי) למתחם החיסונים בחולון. השניים ליוו קבוצת נערים שהגיעו לקבל את החיסון הראשון.

במהלך הביקור שוחח ראש הממשלה עם בני הנוער ושאל את דעתם כיצד ניתן לשכנע בני נוער נוספים להתחסן. "את הגל הזה אנחנו ויכולים לנצח בלי הגבלות", אמר. "חיסונים במקום סגרים, מסכות במקום הגבלות".

"אתמול שברנו שיא של כמה חודשים. 18 אלף ישראלים התחסנו, זה גידול של 500%. זה בזכות ההיענות של בני הנוער. יש לנו מלאי חיסון לכולם, אך תוקפם של החיסונים יפוג בעוד עשרה ימים", אמר, והצהיר כי "אפשר לנצח את הגל הנוכחי גם בלי הגבלות".

ראש הממשלה נפתלי בנט חזר על קריאתו לבני נוער להתחסן ואמר שבשבוע וחצי הקרובים יש לתת "פוש", דחיפה, בקצב ההתחסנות. עוד אמר כי בימים האחרונים הגיעו רבבות להתחסן, וכי מ-3,000 חיסונים של בני נוער ביום, היום מתחסנים כ-18 אלף ביום".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תהיה גבר ותגיד ביבי הביא מספיק חיסונים…

בנט… ננס על גבי ענק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו