חח"כ קארה. צילום: פלאש 90

הכנסת סוערת: ח"כ אביר קארה הצביע פעמיים; האופוזיציה דורשת לחקור

מהומה בכנסת לאחר שח"כ אביר קארה ממפלגתו של ראש הממשלה נפתלי בנט - 'ימינה', הצביע במליאה גם עבור חברת מפלגתו עידית סילמן שנעדרה מההצבעה • קארה: "הדבר נעשה בשוגג" • חברי האופוזיציה דורשים לחקור: "הממשלה הפכה את הנוכלות לשיטה"

סערה במליאת הכנסת לאחר שחבר הכנסת אביר קארה ממפלגת 'ימינה', הצביע פעמיים גם עבור חברת מפלגתו ח"כ עידית סילמן שנעדרה מהמליאה בשעת ההצבעה.

בעקבות כך התעוררה בכנסת מהומה והדיונים הופסקו לשם בירור העניין. מטעמו של קארה נמסר כי "סגן השר, ח״כ אביר קארה הצביע בשגגה ממחשב לא נכון של ח״כ עידית סילמן והודיע במיידי על טעותו ליו״ר הכנסת על מנת שההצבעה תתוקן".

בהמשך תקף קארה את האופוזיציה שעושה "סערה בכוס תה", כלשונו: "הצבעתי ממחשב לא נכון של חברתי שיושבת לידי, מתוך אינסטינקט וטעות. והדבר החשוב: הודעתי מייד על הטעות, באותו רגע. אגב ממילא היה לקואליציה רוב בהצבעה. חברי האופוזיציה שמעולם לא לקחו אחריות על מחדליהם שעלו בחיי אדם-אל תלמדו אותי איך מתקנים טעויות", כתב קארה.

חברי האופוזיציה זעמו על המעשה וחלקם קראו לפתוח בחקירה משום שלטענתם הדבר מהווה עברה פלילית. ח"כ ד"ר שלמה קרעי, מהליכוד, הגיש תלונה דחופה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה על החשד להצבעות כפולות של ח"כ אביר קארה.

ח"כ אוחנה מגיב על ההצבעה הכפולה. צילום: ערוץ הכנסת

גם ח"כ אמיר אוחנה דרש לחקור את הצבעותיו של קארה וכן "לקבל את כל סרטי ההצבעות של השבועיים האחרונים לראות אם קארה זייף בעוד הצבעות. מדובר בעבירה פלילית לכל דבר״. יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי הגיב כי אין בכוונתו לבדוק זאת: "אתם מוזמנים לבדוק בעצמכם", אמר.

ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "‏על הצבעה כפולה כמו שעשה עכשיו אביר קרא במליאה (הצביע בשבילו ובשביל עידית סילמן שלא היתה במקומה) היועמ"ש דאז רובינשטיין הורה על חקירת משטרה נגד יחיאל חזן ומיכאל גורולובסקי. נגד שניהם הוגשו כתבי אישום בעברות של זיוף בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים. מעניין מה יעשה עכשיו מנדלבליט".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "בהתחלה הם גנבו את הבחירות ועכשיו הם גנבו את ההצבעות. ממשלת בנט, לפיד, עבאס – הפכה את הנוכלות לשיטה ונעשה הכל כדי להפיל את הממשלה הרעה הזו".

מדוברות הכנסת (מליאה) נמסר כי "עם חידוש ישיבת המליאה, הודיע יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי כי "לאחר שהנושא נבדק על ידי הייעוץ המשפטי, יחד עם מזכירת הכנסת ויועמ"שים נוספים, עם ח"כ קארה, ובנוכחות אמנם חלקית של ח"כ אוחנה שבנוכחותו נשאלה גם שאלה, ולטובת שמירת טוהר ההצבעה תתקיים הצבעה מחודשת. הנושא נבדק, הייתה הצבעה, על פי ההצהרה של ח"כ קארה הצבעה אחת בשוגג מה עוד שמיד עם ההצבעה הוא הרים את ידו והודיע שהוא הצביע בשוגג", לשון ההודעה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הקואליציה העכשווית היא היא היא נגד המדינה!
(נגד הביטחון (-בגלל ‘רע”ם’ ו’שמאל’) ונגד היושר והאמת (-‘ימינה’)).
האופוזיציה צריכה ללחום נגדם עד שיוחלף השלטון
והקואליציה תורכב מ’ימין חרדים’, ועוד – שישלימו ל-61 ומעלה).
בהנהגת הליכוד היה ויהיה ביטחון לארץ ישראל, יחד עם החרדים שמרו וישמרו על תורת ועם ישראל,
הקואליציה העכשווית היא נגד!!! ביטחון ארץ ישראל.
ונגד!!! תורת ישראל!

זו ממשלה של נוכלים וגנבים, המשתמשים במוסר כפול, כאשר את כל הדקדוקים בשם החוקים כביכול, מפנים אך ורק כלפי החרדים
עכשיו, עצרו את התקצוב לרוב מוסדות החינוך החרדי בארץ, וכך גם את כל הליכי הרשיונות, הם רוצים לבצע מחטף ולסגור את החינוך החרדי ולהלאים אותו, כי עכשיו הם מזהים הזדמנות. הציבור החרדי חייב לעמוד על נפשו ולא להמתין שהחרב תרד חלילה על צווארו, צריך עכשיו וכעת להתארגן ולבדוק ההיבטים החוקיים ושאר סוגי מחאה כמו למשל להכריז על חרם מיסים בגלל הגנה מן הצדק של חלוקה לא שוויוניים בכספי הציבור, אכיפה בררנית, פגיעה בזכויות אדם וכו'

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture