לאחר שבועיים: 4 שריפות פרצו בעוטף עזה עקב בלוני תבערה

Atia Mohammed/FLASH90

לאחר שבועיים של שקט: 4 שריפות פרצו בעוטף עזה עקב בלוני תבערה

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי בשעה האחרונה פעלו צוותי כבאות והצלה יחד עם צוותי קק"ל ב-4 שריפות במספר מוקדים בתחום מועצה אזורית אשכול. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי כל השריפות נגרמו מבלוני תבערה

ארבע שריפות פרצו היום (חמישי) במספר מוקדים בתחום המועצה האזורית אשכול. חוקר שריפות שהגיע למקום קבע כי הן נגרמו כתוצאה מבלוני תבערה שהופרחו מרצועת עזה לעבר ישראל. למקום הגיעו צוותי כבאות והצלה יחד עם צוותי קק"ל והחלו לפעול לכיבוי השריפות.

מכבאות והצלה לישראל נמסר כי בשעה האחרונה פעלו צוותי כבאות והצלה יחד עם צוותי קק"ל ב-4 שריפות במספר מוקדים בתחום מועצה אזורית אשכול. "הושגה שליטה מלאה כאשר רוב השריפות היו קטנות ולא מסכנות כלל", מסרו הכוחות.

כוחות הכיבוי הדגישו כי עבודת ההכנה של כבאות והצלה לישראל מחוז דרום לקראת הקיץ בשיתוף קק"ל רט"ג והישובים וההיערכות של מחוז דרום מנעו התפשטות השריפה וסייעו בהשגת שליטה מהירה. חוקר שריפות מכבאות והצלה לישראל מחוז דרום קבע כי כל השריפות נגרמו מבלוני תבערה.

כזכור, ביום שני השבוע אפשרה ישראל הכנסת דלק לרצועה דרך מעבר כרם שלום שבדרום עזה. אספקת הדלק למגזר הפרטי ברצועה חודשה כבר בתום מבצע "שומר החומות". במערכת הביטחון הדגישו כי אספקת הדלק מותנית בהמשך השקט ברצועה. הדלק נקנה במקצת כספי המענק הקטארי.

בעיתון הלבנוני אל-אחבאר דווח מפי מקורות פלסטינים כי מצרים העבירה מסר לחמאס ולפיו אם הרגיעה תימשך – ישראל תפתח את מעברי הרצועה בסוף השבוע.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תגובה טבעית לכניעה לטרור – ההסתייגות מהבעלות היהודית המוחלטת על ארץ-הקודש בישוב אביתר.
מקורות. רש"י הראשון בתורה. שולחן-ערוך סימן שכט.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו