בליל השבת: שריפה פרצה במעונו של הדיין הנודע בירושלים – חידושי התורה עלו באש

שריפה פרצה במעונו של הדיין הנודע בירושלים – חידושי התורה עלו באש

שריפה פרצה בליל השבת במעונו של הדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט''א ברחוב בר אילן בירושלים כתוצאה מנרות השבת. ארון ספרים שלם כולל חידושי תורה רבים שהעלה על הכתב עלו באש. בחסדי שמים הושגה שליטה ללא נפגעים

בליל השבת האחרונה פרצה שריפה במעונו של הדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א המתגורר ברחוב בר אילן בירושלים כתוצאה מהתלקחות נרות השבת שעמדו בסמוך לארון הספרים בסלון הבית.

ל'חדשות JDN' נודע כי השריפה התלקחה במהירות וכתוצאה מכך ארון ספרים שלם בסלון הבית שכלל בתוכו חידושי תורה רבים שהעלה הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א על הכתב במהלך חייו עלו באש.

כוחות הכבאות וההצלה שהוזעקו למקום הצליחו בחסדי שמים להשיג שליטה במהירות על האש ללא נפגעים. מקורבי הגר"נ נוסבוים מספרים כי הוא לא התעסק בכך בכל מהלך השבת והתנהג כאילו לא אירע דבר.

עוד נודע ל'חדשות JDN' כי השריפה פרצה בשעה שהדיין הגאון רבי נפתלי נוסבוים שליט"א היה בדרכו לבית הכנסת, כשהוברר לו שכבר הזמינו את כוחות הכיבוי הוא המשיך בדרכו לבית המדרש כרגיל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דיייייייייייייייי אני בוכה עכשיו מאוד!!!!!!!!!!!!!!! כמה היהודי הרב החשוב הטהור הזה עמל והשקיע ושקד על התורה על מנת לכתוב את חידושי התורה… ועכשיו???- הכל נשרף????? אני לא מאמינה!!!!!!!!!!! כמה צער וכאב….. וגם הארון ספרים עלה באש- כמה צער וכאב!!! אני בוכה… פשוט בוכה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו