Yonatan Sindel/Flash90

בנט: "הממשלה קמה בזכות הציוצים של סמוטריץ'"; הח"כ הגיב ב…ציוץ

"הממשלה הזו קמה בגלל ציוצים. סמוטריץ' העלה ציוץ ועוד ציוץ ועלה ככה על עצים", אמר בנט בישיבת הממשלה תוך שהוא מבקש מהשרים לא לצאת בהצהרות גבוהות בציוצים • בתגובה, יו"ר הציונות הדתית הגיב בציוץ ציני ועוקצני במיוחד

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (ראשון) במהלך ישיבתה השבועית של הממשלה לחילוקי הדעות האידיאולוגים בין מרכיבי הקואליציה, וביקש משרי הממשלה להפגין איפוק בהצהרות ובציוצים. "מה שקורה זה שאחרי שאתה יוצא בהצהרה – אתה מחויב אליה".

לפי הדיווח של טל שלו באתר וואלה!, בנט הוסיף, "הממשלה הזו קמה בעיקר בזכות הציוצים של סמוטריץ', שבמקור בכלל היה מוכן ללכת עם רע"ם בבחירות 2019א'. ואז הוא צייץ, ועלה על עץ עוד ועוד, ובזכותו קמה הממשלה".

"בואו נלמד להיות יותר מאופקים ממה שהוא היה, אנחנו לא רוצים שהממשלה תיפול בגלל ציוצים". ההערה של בנט מתייחסת בעיקר להתנגדות של מפלגות השמאל בקואליציה למתווה הפינוי של המאחז אביתר, שהושג בלא הסכמתן או מעורבותן, וכן ברקע ההתנגדות של מרצ לחוק האזרחות.

בתגובה צייץ יו"ר מפלגת הציונות הדתית: "בנט אשכרה אמר הבוקר בישיבת הממשלה: "אחרי שאתה יוצא בהצהרה אתה מחוייב אליה". יותר מזה אני לא זוכר דוקטור".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחחח גדול

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו