Olivier Fitousi/Flash90

שיקלי משיב לבנט: "אתה מבורבר בניווט – עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש"

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מרשימת ימינה משיב אש לדברי ראש הממשלה נפתלי בנט שכינה אותו מוקדם יותר מבולבל. שיקלי כתב, "נפתלי היקר, אתה מבורבר בניווט, עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש ולפעול להקמתה של ממשלה לאומית בדיוק כפי שהתחייבת"

לאחר המתקפה החריפה של ראש הממשלה נפתלי בנט כלפי חבר מפלגתו עמיחי שיקלי שהצביע נגד חוק האזרחות הבוקר יחד עם מפלגות האופוזיציה וגרם להפלתו, יוצא שיקלי להגנתו.

בחשבונו האישי בטוויטר ציטט עמיחי שיקלי את דברי בנט שכינה אותו "מבולבל", ותקף: "נפתלי היקר, אתה מבורבר בניווט, עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש ולפעול להקמתה של ממשלה לאומית בדיוק כפי שהתחייבת".

כזכור, ראש הממשלה, נפתלי בנט, אמר היום במסיבת העיתונאים לחשיפת התכנית הלאומית להפחתת הרגולציה והביורוקרטיה: "גם היום אזרחי ישראל מתוודעים למרחק בין הכנסת לבין החיים האמיתיים של כולנו".

"מגיע לאזרחי ישראל ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושלא עוסקת כל היום בעצמה". הוסיף בנט אחרי התבוסה הבוקר, "האופוזיציה פגעה הלילה פגיעה ישירה בביטחון המדינה, בכוונת תחילה. מתוך איזשהי מרירות ותסכול, הם בסוף פגעו בטובת המדינה".

יו"ר ימינה המשיך להאשים את האופוזיציה על אי תמיכתם בחוק של הממשלה, "כל מי שהצביע נגד חוק האזרחות, מביבי, דרך טיבי, ועד שיקלי, בחר בפוליטיקה קטנה על פני טובת אזרחי ישראל, והם עוד יצטרכו הרבה זמן לתת לציבור דין וחשבון על מעשיהם". לדבריו, "גם כאן, כמו בדברים אחרים שהם הזניחו, אנו נתקן את העניין, נטפל בזה ונספק לציבור פתרונות טובים".

"אנחנו מסתכלים קדימה. אני מבקש להחזיר את הדיון ואת תשומת הלב לנושאים שאנחנו רוצים לקדם. בסוף, לילות לבנים בכנסת ותרגילים פוליטיים קטנים לא עוזרים למי שרוצה להקים עסק, לעשות קניות למשפחה ולסיים את החודש בשלום. הממשלה שלנו היא ממשלה שאכפת לה מהאזרחים ושעוסקת בתיקון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו