צילום: דוברות כב"ה מיאמי

אסון קריסת הבניין במיאמי: 46 הרוגים חולצו עד כה, רבים מהם יהודים

עשרה הרוגים נוספים חולצו ביממה האחרונה מגל ההריסות בזירת האסון במיאמי - ובכך עלה מספר ההרוגים ל-46, לא מעט מהם יהודים • לאחר החשש מקריסת חלקו הבנוי של הבניין, והקרסתו היזומה, צוותי החילוץ הגבירו את קצב החיפושים לאחר ימים של דשדוש

לאחר תקופה ארוכה של דשדוש בעבודות החילוץ באתר קריסת הבניין שבמיאמי, צוותי החילוץ החלו להרים את קצב פינוי הלכודים מהריסות המבנה.

ביממה האחרונה חולצו עוד עשרה אנשים מזירת האסון, חמישה מהם – בני משפחה אחת. כלל האנשים חולצו ללא רוח חיים ובכך עולה מספר ההרוגים ל-46, כאשר מספר הנעדרים עדיין נאמד בעשרות רבות.

הבניין שקרס בחלקו פונה בעצלתיים בתחילת החיפושים, זאת בעקבות חשש לחייהם של המחלצים במידה ויקרוס חלקו העומד של הבניין. גם שריפות שפרצו בירכתי גל ההריסות, ומזג אוויר חורפי הכולל סופה ורוחות – לא עזרו, בלשון המעטה, לפעולות החילוץ.

כעת, לאחר הקרסתו היזומה של חלקו השני של הבניין, צוותי החילוץ עובדים ללא חשש – מה שמתבטא בקצב מציאת הנעדרים. הסיכוי למצוא בחיים נעדרים נוספים – אבד.

בכוונת צוותי החילוץ להגביר עוד יותר את קצב החיפושים, למצוא את כלל הנעדרים ולסיים את הטרגדיה הנוראה בהבאתם לקבור, אולם ההערכות הם כי סיומו של המבצע עשוי לקחת עוד זמן רב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כן ממש נחמד מצדם המתינו שלא יהיו ניצולים ואז התחילו לפנות ? וכולם יהודים מעניין מאוד …

עצוב שלקח להם שבוע וחצי למצוא איך לעבוד באינטנסיביות, אחרי שכבר אין את מי להציל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו