Sraya Diamant/Flash90

מחבלים ניסו לחדור מעזה – צה"ל סיכל הברחת אמצעי לחימה • חדשות השבת

שלושה מחבלים שניסו לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל - נעצרו. על המחבלים נתפסו מספר סכינים והם נעצרו לחקירה. כוחות צה"ל ומשטרת ישראל סיכלו בערב שבת הברחת אמצעי לחימה בגבול לבנון במהלכה נתפסו כ-43 אקדחים

סיכום חדשות השבת באדיבות 'חדשות 0404'
כוחות צה"ל עצרו במהלך השבת שלושה מחבלים שניסו לחצות את מרחב המכשול בדרום רצועת עזה לשטח ישראל. על המחבלים נתפסו מספר סכינים והם נעצרו לחקירה. אמש, תפסו כוחות צה"ל חוצה נוסף שחדר משטח מרחב המכשול, לא אותרו ברשותו אמצעי לחימה ולאחר תחקור, הוא הוחזר לשטח הרצועה.

כוחות צה"ל ומשטרת ישראל סיכלו בערב שבת הברחת אמצעי לחימה בגבול לבנון במהלכה נתפסו כ-43 אקדחים במרחב הכפר ע'ג'ר שבמרחב החטיבה המרחבית "חירם". נבדקת היתכנות כי נסיון ההברחה נעשה בסיוע של ארגון הטרור חיזבאללה, צה״ל חוקר יחד עם משטרת ישראל את העומדים מאחורי הברחת האמל״ח.

מניין ההרוגים באסון קריסת הבניין במיאמי עלה ל-81. כ-18 עדיין נעדרים תחת ההריסות. כוחות חילוץ פועלים סביב השעון באתר הקריסה.

גבר כבן 30 נפצע קשה, עם כ-40% כוויות בדרגה ג' ו-4 נפגעים קל משאיפת עשן במהלך שריפה שפרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין מגורים ברחוב יהודה בבאר יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו את הפצועים לבי"ח שמיר-אסף הרופא.

רוכב אופנוע כבן 40 נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב בכביש 2 סמוך לגשר השלום לכיוון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי והוא פונה לבית חולים מאיר.

נער כבן 14 נפצע באורח קשה לאחר שהחליק מאופניים חשמליים ברמלה. כוחות ההצלה פינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא.

סוכנות הידיעות האיראנית IRNA דיווחה כי האקרים פרצו לאתרי משרד התחבורה והפיתוח האורבני ודווחו כי האירוע נמצא תחת בדיקה וכי הסיבות אינן ידועות. אמש דווח על תקיפה נוספת, בה פגעו האקרים בתנועת הרכבות במדינה.

פיצוץ עז נשמע בליל שבת בצפון טהראן. טרם התבררו נסיבות הפיצוץ שעל פי אמצעי התקשורת במדינה, נגרם מעצם בלתי מזוהה.

נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן, אמר לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כי הוא מצפה ממנו לפעול נגד האקרים שפועלים ברוסיה נגד ארגונים אמריקניים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו