אסון כפול במשפחה: גופת האברך שלמד בחברון אותרה בהריסות הבניין במיאמי

האברך הצעיר הרב בני וייס ז"ל נהרג באסון קריסת הבניין במיאמי בזמן ששהה יחד עם רעייתו בביתו של חמיו הנדיב הרב חיים רוזנברג ז"ל שגופתו אותרה ביום חמישי האחרון. כעת החיפושים אחר רעייתו נמשכים. המנוח הקדיש פרק זמן מחייו ללמוד תורה בישראל

במהלך השבת האחרונה אותרה גופתו של האברך הצעיר הרב בני וייס ז"ל אשר נהרג באסון קריסת הבניין במיאמי בזמן ששהה יחד עם רעייתו בביתו של חמין הנדיב הרב חיים רוזנברג ז"ל שגופתו אותרה ביום חמישי האחרון.

מדובר בטרגדיה של ממש במשפחה, שכן רק לפני מספר חודשים רעייתו של הרב חיים רוזנברג ז"ל נפטר מנגיף הקורונה, לאחר השבר הקשה הוא החליט לעבור למיאמי שם הוא נהרג באסון קריסת הבניין.

בתו מלכי רוזנברג יחד עם בעלה הרב בני וייס הגיעו להתאחר אצלו, במהלך האירוח האסון הנורא התרחש, עד לרגע זה אותו גופותיהם של הרב חיים רוזנברג וחתנו הרב בני וייס, החיפושים אחר רעייתו מלכי עדיין נמשכים.

מכרי המשפחה מספרים כי המנוח הרב בני וייס הגיע ללמוד בישראל מספר שנים כאן הוא השתקע במספר ישיבות ואף קנה תורה ויראה מרבו ראש הישיבה וחבר מועצת גדולי התורה הגאון רבי ברוך מדרכי אזרחי שליט"א.

פרק ניכר בחייו הוא אף למד בישיבת חברון. מכריו מספרים על בחור ברוך כישרונות שרצה להקדיש את כל חייו לתורה, "לאחר נשואיו הוא פנה לעולם העסקים, אך נשמתו נשארה בבית המדרש", מספרים מכריו.

דבר פטירתו מכה בעצב כבד את ההמונים אשר עוקבים בדאגה אחר מציאת הגופות בזירת אסון קריסת הבניין במיאמי. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

האסון עוד יותר גדול
איבד את אביו לפני מספר שנים
נשאר אמו האלמנה ועוד אח שעדיין לא זכה להיכנס לחופה
יאמר לצרותינו די

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו