טרגדיה בחסידות גור: האברך הצעיר מערד נפטר לאחר סיבוך פתאומי

האברך הצעיר הרב החסיד רבי יעקב דוד לנדאו ז"ל היה מחשובי חסידי גור בערד. במהלך שנותיו הוא שקד על התורה ועל העבודה במסירות מופלאה כששמו הולך לפני כמתמיד וכבעל כישרון עצום. פטירתו מכה בעצב את חסידות גור אשר הוא היה מטובי בניה

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של האברך הצעיר הרב החסיד רבי יעקב דוד לנדאו ז"ל מחשובי חסידי גור בערד זאת לאחר סיבוך בריאותי פתאומי והוא בשנת השלושים ושש לחייו.

המנוח נולד לאביו הרב החסיד רבי שמואל ברוך לנדאו שליט"א מחשובי חסידי גור אשר משמש מזה שנים רבות כיד ימינו של כ"ק האדמו"ר מגור שליט"א.

לאחר נישואיו עבר המנוח להתגורר בעיר ערד שם השתקע. במהלך שנותיו הוא שקד על התורה ועל העבודה במסירות מופלאה כששמו הולך לפני כמתמיד וכבעל כישרון עצום.

בכיר בחסידות גור מספר ל'חדשות JDN': "הרב יענקי לנדאו היה שם מושג בחסידות, אין אדם שלא הכיר אותו, אין אדם שלא מרגיש שהוא היה כמו אח שלו, הוא היה הרוח החיה בחסידות, ועזר להמונים רבים".

לפני כחודש ימים עבר המנוח טיפול רפואי קטן אך לפתע התגלה בגופו זיהום, לפני כשבועיים מצבו הוחמר והוא פונה לבית החולים שם מצבו הידרדר עד לפטירתו בשעה האחרונה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו