שוב בנט נכנע לאולטימטום של רע

Hadas Parush/Flash90

שוב בנט נכנע לאולטימטום של רע"ם: "‏לא מפתיע כשאין ציבור מאחוריו"

שעות לאחר שברע"ם איימו שלא לתמוך בקואליציה בעקבות המגעים שמתנהלים עם הרשימה המשותפת, כדי להבטיח רוב להעברת חוקים שיאפשר לבנט ולפיד להתנהל, בנט נכנע והחליט לקבל באופן מידי את כל דרישות המפלגה הערבית

שעות בודדות לאחר שמפלגת רע"ם איימה שלא תצביע עם הקואליציה, הממשלה החליטה לקבל את האולטימטום מצביעה הערב (ראשון) באופן מידי על העברת האגף הבכיר לפיתוח כלכלי-חברתי בחברה הבדואית בנגב והרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב ממשרד הכלכלה והתעשייה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.

בהודעת הממשלה נכתב: "הממשלה מאשרת כעת (במשאל טלפוני) את העברת הגופים הבאים ממשרד הכלכלה והתעשייה למשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים: האגף הבכיר לפיתוח כלכלי-חברתי בחברה הבדואית בנגב, הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב". עוד צוין בהודעה כי "מדובר במימוש ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו טרם הקמת הממשלה".

במפלגתו של מנסור עבאס דרשו שמנהלת הבדואים תעבור למשרד הרווחה עוד היום – ולא בעוד שבועיים, כפי שנקבע בהסכם הקואליציוני. כמו כן דורשים ברע"ם קביעת לוח זמנים לקידום הנושאים שסוכמו בין הצדדים במהלך המשא ומתן.

בתגובה על הכניעה המהירה של בנט את לפיד, בליכוד תקפו את הממשלה: "כדי לשרוד כראש ממשלה עם 6 מנדטים בנט נכנע שוב לדרישת מנסור עבאס ומכר את הנגב לידיו. מעניין מה עוד הוא יסכים שיסחטו ממנו כדי שיוכל להישאר בשלטון. נפיל את ממשלת עבאס-בנט בהקדם", נמסר מטעם המפלגה.

ח״כ מיקי זוהר הוסיף בחשבון הטוויטר שלו: "‏לא מפתיע שבנט מסכים להכל, ככה זה כשאין ציבור מאחוריך. ‏כל עוד הוא ראש הממשלה, המדינה שלנו תחזור אחורה בכל הפרמטרים: הבטחוניים, הכלכליים והחברתיים".

לאחר מסרי האיום הברורים של חברי המפלגה: רע"מ מציבה אולטימטום לממשלה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד למנסור עבאס מוריד את בנט והפה הגדול שלו על הברכיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו